Hey,
Ik heb nu nog steeds, telenet Mono, maar ik zou willen naar expressnet overstappen.. nu is mijn vraag, de prijs blijft hetzelfde, maar moet ik dan nog eens 50 € activeringskosten betalen? of was dit eenmalig bij het aansluiten van telenet zelf...?
Groeten