Archief - Telemeter voor 1 maand uitbreiden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psychokillah

Legacy Member
Jow,

geen paniek dit is geen whine-thread over het al dan niet onmenselijke beleid van Telenet ;), ik ben een trouwe klant.
Maar nu, daar ik onder het jaar op kot zit/zat, en nu weer eventjes thuis woon begin ik dus stilletjes aan met de limietgrens te flirten. Maar aangezien ik binnenkort terug vertrek is het overbodig om mijn limiet voor altijd te verhogen.

Hoe kan ik dit nu voor slechts 1 maand een beetje uitbreiden?
Als ik het goed voorheb doe ik dit best als volgt:
In mijn instellingen eventjes verhogen en dan meteen weer lager zetten.

Op de site van telenet staat immers het volgende te lezen:
In Mijn Telenet kun je als hoofdgebruiker een uitbreiding van het maandelijks basisvolume activeren. Deze uitbreiding blijft ook in de volgende facturatieperiodes geldig, tot je de uitbreiding weer deactiveert via Mijn Telenet.

Als je je maandelijks basisvolume uitbreidt, gaat dit onmiddellijk in. Deactiveer je de uitbreiding van je maandelijks basisvolume, dan blijft dit ter beschikking tot het einde van de lopende facturatieperiode.


Is dit correct?

gizmo666

Legacy Member
ja, als je volumeblokken bijkoopt dan komt dat op de volgende faktuur. tot je ze terug wegdoet

Toreador

Legacy Member
yep, als je die eventjes hoger zet, en wacht tot je de bevestiging krijgt, en dan onmiddellijk terug lager zet, betaal je enkel voor die maand en staat je limiet de volgende maand terug zoals voorheen

:-)

Psychokillah

Legacy Member
Ok thx guys voor deze snelle reactie.
Thread mag dus in feite al weer toe ;)

EagleEye

Legacy Member
Bijvraagje: als ge da op 3 GB extra zet, en ge zet da dan terug op 0,

enkele dagen later (in dezelfde maand) beseft ge dat ge eigenlijk 4 GB extra nodig had, en ge zet da op 4 GB en terug op 0...

Dat geeft toch geen rare neveneffecten zoals die 3GB 2x aanrekenen he?

Hyperinsomnia

Legacy Member
EagleEye zei:
Bijvraagje: als ge da op 3 GB extra zet, en ge zet da dan terug op 0,

enkele dagen later (in dezelfde maand) beseft ge dat ge eigenlijk 4 GB extra nodig had, en ge zet da op 4 GB en terug op 0...

Dat geeft toch geen rare neveneffecten zoals die 3GB 2x aanrekenen he?

Vroeger wel verdomme, maar nu niet meer :-) (in mijn geval toch)

MajorWintersEC

Legacy Member
EagleEye zei:
Bijvraagje: als ge da op 3 GB extra zet, en ge zet da dan terug op 0,

enkele dagen later (in dezelfde maand) beseft ge dat ge eigenlijk 4 GB extra nodig had, en ge zet da op 4 GB en terug op 0...

Dat geeft toch geen rare neveneffecten zoals die 3GB 2x aanrekenen he?
Da werkt zonder problemen, heb dat onlangs ook nog gedaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan