Psychokillah
Legacy Member
Jow,
geen paniek dit is geen whine-thread over het al dan niet onmenselijke beleid van Telenet
, ik ben een trouwe klant.
Maar nu, daar ik onder het jaar op kot zit/zat, en nu weer eventjes thuis woon begin ik dus stilletjes aan met de limietgrens te flirten. Maar aangezien ik binnenkort terug vertrek is het overbodig om mijn limiet voor altijd te verhogen.
Hoe kan ik dit nu voor slechts 1 maand een beetje uitbreiden?
Als ik het goed voorheb doe ik dit best als volgt:
In mijn instellingen eventjes verhogen en dan meteen weer lager zetten.
Op de site van telenet staat immers het volgende te lezen:
In Mijn Telenet kun je als hoofdgebruiker een uitbreiding van het maandelijks basisvolume activeren. Deze uitbreiding blijft ook in de volgende facturatieperiodes geldig, tot je de uitbreiding weer deactiveert via Mijn Telenet.
Als je je maandelijks basisvolume uitbreidt, gaat dit onmiddellijk in. Deactiveer je de uitbreiding van je maandelijks basisvolume, dan blijft dit ter beschikking tot het einde van de lopende facturatieperiode.
Is dit correct?
geen paniek dit is geen whine-thread over het al dan niet onmenselijke beleid van Telenet
, ik ben een trouwe klant.Maar nu, daar ik onder het jaar op kot zit/zat, en nu weer eventjes thuis woon begin ik dus stilletjes aan met de limietgrens te flirten. Maar aangezien ik binnenkort terug vertrek is het overbodig om mijn limiet voor altijd te verhogen.
Hoe kan ik dit nu voor slechts 1 maand een beetje uitbreiden?
Als ik het goed voorheb doe ik dit best als volgt:
In mijn instellingen eventjes verhogen en dan meteen weer lager zetten.
Op de site van telenet staat immers het volgende te lezen:
In Mijn Telenet kun je als hoofdgebruiker een uitbreiding van het maandelijks basisvolume activeren. Deze uitbreiding blijft ook in de volgende facturatieperiodes geldig, tot je de uitbreiding weer deactiveert via Mijn Telenet.
Als je je maandelijks basisvolume uitbreidt, gaat dit onmiddellijk in. Deactiveer je de uitbreiding van je maandelijks basisvolume, dan blijft dit ter beschikking tot het einde van de lopende facturatieperiode.
Is dit correct?
