Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:in de tijd dat ge 2.5gb hebt binnengesleurd zult ge ook nog wat anders hebben gedaan eh..

darkcre3p zei:euhm, toch niet als je singleplayer speelt.. en toen m'n download gedaan was kijk ik altijd naar m'n telemeter en toen zag ik dat ik nog een 10 mb over staan
door m'n pc uitteschakelen en weer optestarten download ik toch niks zeker![]()
). Normaal gezien zal het geen 10mb zijn maar dat loopt soms tot 5mb hier hoor. 
darkcre3p zei:euhm, toch niet als je singleplayer speelt.. en toen m'n download gedaan was kijk ik altijd naar m'n telemeter en toen zag ik dat ik nog een 10 mb over staan
door m'n pc uitteschakelen en weer optestarten download ik toch niks zeker![]()

Mista Molla zei:KLOTE teleslet verdient een proces, wanneer gaan die mechelse KLOOTZAKKEN nu eens inzien dat een up- en download limiet op de ballen trekt... FUCK DA....schaf het gewoon af zoals veel internetproviders...
maak u maar eens belachelijk 
darkcre3p zei:euhm, toch niet als je singleplayer speelt.. en toen m'n download gedaan was kijk ik altijd naar m'n telemeter en toen zag ik dat ik nog een 10 mb over staan
door m'n pc uitteschakelen en weer optestarten download ik toch niks zeker![]()
Quilombo zei:ge wist toch op voorhand dat ze limieten hadden, en ge bent toch niet verplicht om bij hen te blijven?
maar bon, span maar een proces aanmaak u maar eens belachelijk
![]()
Mista Molla zei:Ga ik natuurlijk niet doen, was niet gemeend, maar was eerder als uitlaatklep bedoeld...zijn gebonden aan telenet want thuis hebben we alles van ze tv/idtv/internet/telefoon/ en om dat allemaal te veranderen...onbegonnen werk.
Wat ik eerder bedoelde is dat het hatelijk is dat er niets aan gedaan kan worden, gevoel van onmacht is frustrerend.
Reptiel zei:de telemeter update maar om de 15 min, jij keek mss net voor hij geupdate geweest is en dacht je dat je nog 10mb over had, maar die heb je mss gedownload in dat laatste kwartier.