Archief - Telemeter Reset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
het is waar van dat de datums van sommige mensen hun reset is verschoven
normaal reset ik den 25ste .. blijkt het nu den 28ste te zijn geworden
3dagen meer op smallband .. :doh:

Mista Molla

Legacy Member
hmm blijkbaar nog niet gebeurd hier...

KLOTE teleslet verdient een proces, wanneer gaan die mechelse KLOOTZAKKEN nu eens inzien dat een up- en download limiet op de ballen trekt... FUCK DA....schaf het gewoon af zoals veel internetproviders...

darkcre3p

Legacy Member
Gavin zei:
in de tijd dat ge 2.5gb hebt binnengesleurd zult ge ook nog wat anders hebben gedaan eh..

daar gaat et ni om en ik zou het wel geweten hebben als ik iets anders had binnengehaald want ik zat er heel de tijd op ;)
kheb dat ook nog een keer gehad toen ik een kleine 300mb had binnengehaald en khad nog zo'n 10 mb over, ik sluitte m'n pc ook af en toen ik de ochtend erop zat zattek ook weer op smallband :wtf:

Blackend

Legacy Member
Naar die site surfen om het af te halen ... dan download ge ook al hé .. Als gij ne gansen dag wa surft/chat/gamed en dan een demo van 700 mB afhaalt, moet ge niet verwonderd zijn dat er dan 1gB in totaal staat hé. Denk eens na :ironic:

darkcre3p

Legacy Member
euhm, toch niet als je singleplayer speelt.. en toen m'n download gedaan was kijk ik altijd naar m'n telemeter en toen zag ik dat ik nog een 10 mb over staan
door m'n pc uitteschakelen en weer optestarten download ik toch niks zeker ;)

Disa

Legacy Member
darkcre3p zei:
euhm, toch niet als je singleplayer speelt.. en toen m'n download gedaan was kijk ik altijd naar m'n telemeter en toen zag ik dat ik nog een 10 mb over staan
door m'n pc uitteschakelen en weer optestarten download ik toch niks zeker ;)

Toch wel, telenet stuurt nog altijd verkeer naar uw modem (zo dat zwart ding waar de kabel binnen komt :p). Normaal gezien zal het geen 10mb zijn maar dat loopt soms tot 5mb hier hoor. :)

D

Dirty_Col

Legacy Member
darkcre3p zei:
euhm, toch niet als je singleplayer speelt.. en toen m'n download gedaan was kijk ik altijd naar m'n telemeter en toen zag ik dat ik nog een 10 mb over staan
door m'n pc uitteschakelen en weer optestarten download ik toch niks zeker ;)

Spyware ofzo? dunno :p

Quilombo

Legacy Member
Mista Molla zei:
KLOTE teleslet verdient een proces, wanneer gaan die mechelse KLOOTZAKKEN nu eens inzien dat een up- en download limiet op de ballen trekt... FUCK DA....schaf het gewoon af zoals veel internetproviders...


ge wist toch op voorhand dat ze limieten hadden, en ge bent toch niet verplicht om bij hen te blijven?

maar bon, span maar een proces aan :D maak u maar eens belachelijk :)

Reptiel

Legacy Member
darkcre3p zei:
euhm, toch niet als je singleplayer speelt.. en toen m'n download gedaan was kijk ik altijd naar m'n telemeter en toen zag ik dat ik nog een 10 mb over staan
door m'n pc uitteschakelen en weer optestarten download ik toch niks zeker ;)

de telemeter update maar om de 15 min, jij keek mss net voor hij geupdate geweest is en dacht je dat je nog 10mb over had, maar die heb je mss gedownload in dat laatste kwartier.

Mista Molla

Legacy Member
Quilombo zei:
ge wist toch op voorhand dat ze limieten hadden, en ge bent toch niet verplicht om bij hen te blijven?

maar bon, span maar een proces aan :D maak u maar eens belachelijk :)

Ga ik natuurlijk niet doen, was niet gemeend, maar was eerder als uitlaatklep bedoeld...zijn gebonden aan telenet want thuis hebben we alles van ze tv/idtv/internet/telefoon/ en om dat allemaal te veranderen...onbegonnen werk.

Wat ik eerder bedoelde is dat het hatelijk is dat er niets aan gedaan kan worden, gevoel van onmacht is frustrerend.

Wundagore

Legacy Member
Mista Molla zei:
Ga ik natuurlijk niet doen, was niet gemeend, maar was eerder als uitlaatklep bedoeld...zijn gebonden aan telenet want thuis hebben we alles van ze tv/idtv/internet/telefoon/ en om dat allemaal te veranderen...onbegonnen werk.

Wat ik eerder bedoelde is dat het hatelijk is dat er niets aan gedaan kan worden, gevoel van onmacht is frustrerend.


ik zou het erg vinden moest elke klant van een firma iets kunnen veranderen
ziet ge mij al naar de lijn bellen dat de bus een kwartier later moet komen zodat ik kan uitslapen ?

darkcre3p

Legacy Member
Reptiel zei:
de telemeter update maar om de 15 min, jij keek mss net voor hij geupdate geweest is en dacht je dat je nog 10mb over had, maar die heb je mss gedownload in dat laatste kwartier.

da zou wel eens kunnen zijn want kwist da niet eens :)
ik dacht dat als je je inlogt hij iedere keer reset en toont hoeveel je totnutoe al gedownload had
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan