Archief - Telemeter niet meer werkende?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Krayola

Legacy Member
Kvraag het mij maar af of het enkel bij mij is of ook bij anderen.
Mijn telemeter is sinds gisteren ofzo niet meer geupdated. Er staat voor gisteren een verbruik van 81mb, en ik heb toch wat meer verbruikt gisteren.
Voor vandaag is er zelfs nog niets geupdated, nog niks ingevuld dus.

redblack

Legacy Member
EuroPimp zei:
Kvraag het mij maar af of het enkel bij mij is of ook bij anderen.
Mijn telemeter is sinds gisteren ofzo niet meer geupdated. Er staat voor gisteren een verbruik van 81mb, en ik heb toch wat meer verbruikt gisteren.
Voor vandaag is er zelfs nog niets geupdated, nog niks ingevuld dus.

Zelfde probleem hier. Gisteren heb ik gewoon 0 download en 0 upload.

Laurens100

Legacy Member
Ik heb juist hetzelfde :) En nu deze thread verwijderen aub zodat we er ongemerkt van kunnen profiteren :D

jammer dat het bij iedereen is, telenet zal da wel doorhebben dan :(

demon326

Legacy Member
EuroPimp zei:
Kvraag het mij maar af of het enkel bij mij is of ook bij anderen.
Mijn telemeter is sinds gisteren ofzo niet meer geupdated. Er staat voor gisteren een verbruik van 81mb, en ik heb toch wat meer verbruikt gisteren.
Voor vandaag is er zelfs nog niets geupdated, nog niks ingevuld dus.

idd.. die is zo te zien om 17.11 stil gevallen

overzicht facturatieperiode: 6 december 2006 t.e.m. 5 januari 2007
(berekend op 01/01/2007 om 17:11)
Product: ExNet Plus
Je kan de volledige snelheid van je Telenet verbinding benutten.
Totale prijs uitbreiding maandelijks basisvolume:€4,00

Krayola

Legacy Member
Ja, kheb de thread gestart om te weten te komen of er nog veel last van hadde.
Kzou der ook ni optimistisch over zijn, aangezien Telenet dat er later wel terug bijrekent :p .

Sprayzor

Legacy Member
Heb eens gekeken.
Heb voor gisteren een verbruik van 0 , waar ik toch gemiddeld rond 300mb download.
Ook voor vandaag is mijn verbruik 0.

Misschien is het onze nieuwjaarskado :niceone:


Beste wensen aan iedereen.

Laurens100

Legacy Member
Misschien zijn ze veranderingen aan het uitvoeren, een volumeverhoging bijvoorbeeld:unsure:

Zal wel niet zo zijn :sad:

massief

Legacy Member
Detail facturatieperiode: 1 januari 2007 t.e.m. 31 januari 2007
(berekend op 31/12/2006 om 23:10)

Frado2005

Legacy Member
<BKF/Spray> zei:
Heb eens gekeken.
Heb voor gisteren een verbruik van 0 , waar ik toch gemiddeld rond 300mb download.
Ook voor vandaag is mijn verbruik 0.

Misschien is het onze nieuwjaarskado :niceone:


Beste wensen aan iedereen.

Telenet en kadokes is iets wat niet samen gaat ;)

NoizeSuppressor

Legacy Member
Laurens100 zei:
Ik heb juist hetzelfde :) En nu deze thread verwijderen aub zodat we er ongemerkt van kunnen profiteren :D

jammer dat het bij iedereen is, telenet zal da wel doorhebben dan :(

ah en gij denkt dat uw gigs in' t ijle verdwenen zijn ofwat, dat ze die niet gaan terugvinden

Pippoken

Legacy Member
hier hetzelfde, tis van gisteren gleden dat hij nog geupdate heeft (10.20uur)

exploder

Legacy Member
Pff, tzou beter zo geweest zijn bij mij
Kheb weer volumeblok mogen bijkopen (en dat voor 1 dag)
Op smallband kon ik nauwelijks op msn :/

^^pathfinder^^

Legacy Member
ideaal, khad gisteren toch zo'n 2 gig pron binn gehaald. :)

DagothUhr

Legacy Member
Het is er gewoon nog niet bijgerekend,

Het komt er zoz bij

Kijk maar eens tot wanneer het uitgerekend is

Mijn telenet -> telemeter pagina

van mij is het 01/01/07 9u11

D3C0Y

Legacy Member
doet er nog altijd niks bij, bij mij :p... dus hier ga ik wel van profiteren

KIA_Killer

Legacy Member
Mss is de nieuwjaarscadeau van telenet... een maand gratis CARTE BLANCHE DOWNLOADEN ZOVEEL GE WILT EN GEEN METER?


Sorry :sad: 'k zalt nooit meer doen

*druipt af*


ontopic: mja hier ook nog geen verbruik :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan