Krayola
Legacy Member
Kvraag het mij maar af of het enkel bij mij is of ook bij anderen.
Mijn telemeter is sinds gisteren ofzo niet meer geupdated. Er staat voor gisteren een verbruik van 81mb, en ik heb toch wat meer verbruikt gisteren.
Voor vandaag is er zelfs nog niets geupdated, nog niks ingevuld dus.
Mijn telemeter is sinds gisteren ofzo niet meer geupdated. Er staat voor gisteren een verbruik van 81mb, en ik heb toch wat meer verbruikt gisteren.
Voor vandaag is er zelfs nog niets geupdated, nog niks ingevuld dus.
En nu deze thread verwijderen aub zodat we er ongemerkt van kunnen profiteren 

.
ad: