arbiter
Legacy Member
KIA_Killer zei:Mag ik vragen waarom je zoveel tanden weg moest laten doen en 'nieuwe' laten zetten?
Je hoeft hier natuurlijk niet op te antwoorden als het misschien genant is ofzo.
de reden is doordat ik bij mijn geboorte met zuurstoftekort kampte, ze hebben dus zware medicamenten gegeven en dat kon een nadelig effect hebben op iets, bvb de hersenen of kromme benen of zoiets dus ook op mijn tanden...daardoor en doordat mijn fucking ouders me ze nooit hebben leren deftig verzorgen of tandarts te bezoeken waren die sinds men 12e of 13e allemaal aant wegrotten(of toch de meesten) ik heb echter nog het 'geluk' dat onderaan mijn meeste tanden nog stevig en mooi rechtstaan waardoor de onderste plak op mijn tanden kan klikken zo zit dat wat vaster...je begrijpt al dat ik vaak te kampen had met absessen of als er koude wind inkwam ik steeds pijn had. ook als ik naar school enzo moest constant uitgelachen geweest ahja je leert ermee leven. tot mijn huidige vriendin me meenam naar haar tandarts en die me alles een deftig uitlegde zonder mij eens pijn te doen. De meeste anderen waar ik eens geweest ben met mijn nicht ofzo zaten in die gaten(zeg maar kraters) met hun materiaal om te kijken of het wel echt pijn deed ofzo. er was er zelfs ene hier die me zei ja in zo een vuile mond werk ik niet! dusja in augustus geopereerd geweest en nu heb ik eindelijk eens een mooi gebit!het heeft me wel meer dan 2000 euro gekost maarjah zo verder gaan kon niet, ik kon op mijn rechterkant al niet meer eten en links en int midden begon het ook al slechter te worden, het eerste wat tandarts me zei was,'jah das allemaal per total' ik wist dus direct hoelaat het was. die draaide er tenminste nie rond. kortom im happy



!
