Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
twoen zei:goed
oPneMen is illegaal zeker?
indien niet...hoe zou ik da dan doen
SveltestSword zei:tis idd zeer zeer deftige stuff.
mensen die nie naar de meet komen, is er voor hen toch een manier om nog aan de sets te geraken? door bv 2 euro te storten ofzo aan de organisator of whatever?
twoen zei:goed
oPneMen is illegaal zeker?
indien niet...hoe zou ik da dan doen

Real zei:![]()
We zullen er direct es een lap(ke) op geven se.![]()

Project Zero zei:Wat gaat ge draaien?
Ik ga ook eens intunen, ik schaam mij voor nog niet te hebben geluisterd!
BTW welke is dit opt moment? (dance dance dance dance)
Gattuso8 zei:Zonder ernaar geluisterd te hebben gok ik op
Shiny Toy Guns - Le Disko (Boys Noize Vocal remix)

Stancke zei:m'n vriendin vond het zelf een opwindende set van 15u tot 17u![]()