GvR
Legacy Member
Dunno of deze topic hier past maar wou het toch even vragen.
Ik heb in juli getekend voor een proximus smile abo. 10€ per maand. In september ben ik beginnen werken en via het werk overgeschakeld naar mobistar business. Een week later krijg ik een factuur van proximus van 135€.
Heb al gebeld naar proximus, dit zou dus een opzegvergoeding zijn omdat het contract voor een jaar is en ze weigeren er iets aan te doen. Ik kan ook niet betalen en de belwaarde op een ander nr zetten. Weet iemand of dit legaal is die contracten voor een jaar of heeft iemand een ongeveer zelfde ervaring ? Op mijn werk zeggen ze gewoon niet te betalen aangezien het niet legaal zou zijn maar ondertussen komen de herinneringen al toe etc.
Ik heb in juli getekend voor een proximus smile abo. 10€ per maand. In september ben ik beginnen werken en via het werk overgeschakeld naar mobistar business. Een week later krijg ik een factuur van proximus van 135€.
Heb al gebeld naar proximus, dit zou dus een opzegvergoeding zijn omdat het contract voor een jaar is en ze weigeren er iets aan te doen. Ik kan ook niet betalen en de belwaarde op een ander nr zetten. Weet iemand of dit legaal is die contracten voor een jaar of heeft iemand een ongeveer zelfde ervaring ? Op mijn werk zeggen ze gewoon niet te betalen aangezien het niet legaal zou zijn maar ondertussen komen de herinneringen al toe etc.



