Lama`NiFkE
Legacy Member
ik was bezig met mijn pc te kuizen en toen zat ik plots met een vraag...
Mijn fan zit/zat vol met stof..
waarom blijft stof op deze fan plakken ? Er is toch een luchtstroming waardoor het stof weggeblazen wordt ? en deze fan draait een hoog aantal toeren waardoor er dus ook een grote middelpuntsvliegende kracht is en dat het stof ook naar buiten zou moeten vliegen.
iemand een verklaring voor dit ??
Mijn fan zit/zat vol met stof..
waarom blijft stof op deze fan plakken ? Er is toch een luchtstroming waardoor het stof weggeblazen wordt ? en deze fan draait een hoog aantal toeren waardoor er dus ook een grote middelpuntsvliegende kracht is en dat het stof ook naar buiten zou moeten vliegen.
iemand een verklaring voor dit ??
denk niet dat die kleine spoel gaat zorgen dat er zoveel stof aan de fan blijft hangen


