handsome
Legacy Member
misschien is dit niet het juiste forum ervoor maar ik vond nergens op de site een mailadres om naar te mailen ,maar ik heb al 2 pogingen ondernomen om een foto in te sturen voor de wedstrijd en hij staat er nog steeds niet op. wat doe ik verkeerd? of moet je een dagje of zo wachten voor ie er op komt? wie weet er wat te doen? greetz....


