cram
Legacy Member
http://www.segwayroller.com/index_nl.htm
Om in den belgiek te verkrijgen
Om in den belgiek te verkrijgen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dreet'n zei:

$anka zei:deze zijn idd allemaal terug geroepen naar de fabrikant omdat er ergens een foutje inzat dat de wielen ineens in achteruit konden beginnen draaien. gade dan wel ff lelijk op den beton![]()
amdr zei:Kunde da filmke van white & nerdy ni opslaan ?
punkrockdude zei:funny mss wel, maar wel zeer handig voor de flikken, gaat tot 25km per uur , ook op sneeuw, losse grond, zand, en kan toch een 50km zonder herladen. Is overigens maar zo breed als uw schouders en draait perfect rond zen as.
'k weet nie, maar de gemiddelde boef die der tevoet vandoor gaat zie ik geen 50km rennen aan 25km/u...
kost wel 4000€ ...
spray-bunny zei:Mogen die dingen wel op de baan?
punkrockdude zei:funny mss wel, maar wel zeer handig voor de flikken, gaat tot 25km per uur , ook op sneeuw, losse grond, zand, en kan toch een 50km zonder herladen. Is overigens maar zo breed als uw schouders en draait perfect rond zen as.
'k weet nie, maar de gemiddelde boef die der tevoet vandoor gaat zie ik geen 50km rennen aan 25km/u...
kost wel 4000€ ...