Archief - Step-achtig ding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
hebber zo ene gezien in lendelede en heb em zo hard staan uitlachen da em bijna op nen auto reed :')

Massis

Legacy Member
funny mss wel, maar wel zeer handig voor de flikken, gaat tot 25km per uur , ook op sneeuw, losse grond, zand, en kan toch een 50km zonder herladen. Is overigens maar zo breed als uw schouders en draait perfect rond zen as.
'k weet nie, maar de gemiddelde boef die der tevoet vandoor gaat zie ik geen 50km rennen aan 25km/u...

kost wel 4000€ ...

lttuvix

Legacy Member
kd8 da da orgineel bedoelt was om mensen in grote fabrieken te doen transporteren als vervang middel van een fiets

hybrid

Legacy Member
kheb ze hier in brasschaat al zien rijden op zon ding haha, houd dan u lach maar is in :D ze keken vies ze :D

$anka

Legacy Member
deze zijn idd allemaal terug geroepen naar de fabrikant omdat er ergens een foutje inzat dat de wielen ineens in achteruit konden beginnen draaien. gade dan wel ff lelijk op den beton :)

vidiot

Legacy Member
In dat stukje zingt Yankovic zelfs de naam, 'blablabla...Roll on...my Segway...blablabla' zingt hij.
De Segway bestaat al van ergens begin deze eeuw.

lttuvix

Legacy Member
$anka zei:
deze zijn idd allemaal terug geroepen naar de fabrikant omdat er ergens een foutje inzat dat de wielen ineens in achteruit konden beginnen draaien. gade dan wel ff lelijk op den beton :)

haha ziet ge het al gebeuren,
HALT POLITIE *BAF*

fragrag

Legacy Member
Ik heb een keer zo'n 20 tal Segways zien gaan op de Meir, waarschijnljk een reclamestuntje

^^pathfinder^^

Legacy Member
punkrockdude zei:
funny mss wel, maar wel zeer handig voor de flikken, gaat tot 25km per uur , ook op sneeuw, losse grond, zand, en kan toch een 50km zonder herladen. Is overigens maar zo breed als uw schouders en draait perfect rond zen as.
'k weet nie, maar de gemiddelde boef die der tevoet vandoor gaat zie ik geen 50km rennen aan 25km/u...

kost wel 4000€ ...

bs, het kan mss wel sneller op een lange racebaan. Maar een flik die loopt is veel mobieler.

segway is weer zon nutteloze uitvinding voor rijke fokkers.

Ble$$ed^

Legacy Member
punkrockdude zei:
funny mss wel, maar wel zeer handig voor de flikken, gaat tot 25km per uur , ook op sneeuw, losse grond, zand, en kan toch een 50km zonder herladen. Is overigens maar zo breed als uw schouders en draait perfect rond zen as.
'k weet nie, maar de gemiddelde boef die der tevoet vandoor gaat zie ik geen 50km rennen aan 25km/u...

kost wel 4000€ ...

de gemiddelde boef gaat ook geen 50 km rechtdoor blijvenlopen in een open ruimte zonder obstakels of hekkens en dergelijke waar hij kan overklimmen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan