Griffin-Beast
Legacy Member
Pa: 1m74
Ma: 1m64
En niet dat je het echt nodig hebt: ik 1m83. (ben 18) Iedereen zegt hier toch zijn lengte zonder dat het eigenlijk gevraagd is.
Als je laat bent niet. Ik ben niet veel meer gegroeid na mijn 15, maar ik heb een vriend die 17 en half is en op een half jaar tijd is die 10cm gegroeid. Zo'n dingen staan niet vast.
Ma: 1m64
En niet dat je het echt nodig hebt: ik 1m83. (ben 18) Iedereen zegt hier toch zijn lengte zonder dat het eigenlijk gevraagd is.
Brolpaq zei:Na u 15 ofzo groeide toch nimeer? Of toch niet hard
Als je laat bent niet. Ik ben niet veel meer gegroeid na mijn 15, maar ik heb een vriend die 17 en half is en op een half jaar tijd is die 10cm gegroeid. Zo'n dingen staan niet vast.




