Archief - Steekproef: je grootte

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Griffin-Beast

Legacy Member
Pa: 1m74
Ma: 1m64

En niet dat je het echt nodig hebt: ik 1m83. (ben 18) Iedereen zegt hier toch zijn lengte zonder dat het eigenlijk gevraagd is.

Brolpaq zei:
Na u 15 ofzo groeide toch nimeer? Of toch niet hard

Als je laat bent niet. Ik ben niet veel meer gegroeid na mijn 15, maar ik heb een vriend die 17 en half is en op een half jaar tijd is die 10cm gegroeid. Zo'n dingen staan niet vast.

sneax

Legacy Member
Brolpaq zei:
Na u 15 ofzo groeide toch nimeer? Of toch niet hard

lol ge blijft groeien tot u 21 - sommige mensen groeien opeens heel hard tussen hun 17 en 20 (das wel laat, maar het kan) anderen groeien snel rond hun 13 en worden dan voorbijgestoken anderen (beetje zoals ik) groeien gelijkmatig en blijven groeien

als ge groeien niet enkel in lengte ziet blijft ge groeien tot iets na u dertig dan blijft uw peil gelijk en vanaf rond de 40 begint ge af te takelen :thumbsup:

jormund

Legacy Member
vader; 2.01
moeder; 1.79
ik; 1.945
mijn broer; 1.94 (hehe en daar kan hij nie tegen:)

UnD3RD0G

Legacy Member
vader : 1.87
moeder : 1.80
broer : 2.00
ik : 2.00
vriendin : 1.76
vriendin broer : 1.77

Xevven

Legacy Member
moeder: 1m60
vader: 1m71
ik: 1m71
vriendin: 1m65
moeder vriendin: 1m60
zus vriendin: 1m70

ChfZ | Hanky

Legacy Member
FLT zei:
Ze heeft misschien de moeite gedaan om de beginpost te lezen... in tegenstelling tot gij.


*Wicked_Yores* zei:
Hallo!

We moeten voor wiskunde ivm statistiek gegevens verzamelen.
Wat heb ik nu juist nodig:
De lengte van je ouders! beide ja, en liefst vermelden hoe groot je moeder en hoe groot je vader. Mag ook je eigen grootte zijn en die van je vriendin als je ouder bent dan 25.


Alvast bedankt !


Doe miss anders zelf eens moeite?

En ja, gij ga zagen over ze is nog geen 25... Wel #care. Ik hou mij ni bezig me iedereen zen profile te checken over hoe oud hij/zij wel is.

*~Lientjeuhhh~*

Legacy Member
ikke: 1.54m

moeder: 1.55m

vader: 1.69m (schatting, kzie m'n pa ni zo vaak)

Tweak37

Legacy Member
amai veel extreem lange mensen hier, 1,90 - 2,00 dat zie je al bij al toch niet zó vaak.

Warlock

Legacy Member
ik rond de 1m78
ouders kleiner
mja die zijn al rond de 60 en zijn dus aant krimpen :p

Rivers

Legacy Member
*~Lientjeuhhh~* zei:
ikke: 1.54m

moeder: 1.55m

vader: 1.69m (schatting, kzie m'n pa ni zo vaak)

Dacht ik even dat ik de kleinste was :p en de enigste die kleiner als zijn moeder was :p gelukkig dus niet ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan