Archief - Spinnen in bananen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R2man

Legacy Member
Vergeet het maar , dat fabeltje is al een tijdje ontkracht.

Spinnen ea insecten hebben een afkeer voor onze warme adem , net zoals wij dat doen tov andere mensen etc.

Anvilke

Legacy Member
R2man zei:
Vergeet het maar , dat fabeltje is al een tijdje ontkracht.

Spinnen ea insecten hebben een afkeer voor onze warme adem , net zoals wij dat doen tov andere mensen etc.

I should beat you with a stick....spinnen zijn GEEN insecten....:naughty:...tzijn geleedpotigen...

Sagax

Legacy Member
Anvilke zei:
I should beat you with a stick....spinnen zijn GEEN insecten....:naughty:...tzijn geleedpotigen...

zowel spinnen als insecten behoren tot de geleedpotigen (Arthropoda) ;)

Raukaris

Legacy Member
Anvilke zei:
I should beat you with a stick....spinnen zijn GEEN insecten....:naughty:...tzijn geleedpotigen...

Zijn arachniden(sp) toch?

Enfin is maar logisch, waarom zou een spin naar een zekere dood gaan in onze mond? Tenzij ze zelfmoordneigingen heeft maar dat lijkt me onwaarschijnlijk:unsure:

svendevil

Legacy Member
Zoeken die beestjes dan geen warme vochtige plaatsen op?
Het zou kunnen zijn dat spinnen dat niet doen, maar er zullen zeker wel insecten of beesten zijn die da wel doen.:wtf:

Dr.White widow

Legacy Member
svendevil zei:
Zoeken die beestjes dan geen warme vochtige plaatsen op?
Het zou kunnen zijn dat spinnen dat niet doen, maar er zullen zeker wel insecten of beesten zijn die da wel doen.:wtf:

anders ne keer ewa spinnen op uw bed zetten en met uwe mond open zitte, ne keer zien wa er ga gebeuren :p

Dennoman

Legacy Member
Njah, ik heb gehoord dat ge ongeveer een halve kilo spinnen en vliegjes per jaar opeet :) maarjah, geen wetenschappelijk bewijs :)

MagicD

Legacy Member
spinnen in u slaap weet'k ni, maar ik denk wel dat veel insecten op warmte afkomen.
in ieder geval werkt ne mens serieus wa insecten naar binnen, op de fiets bijvoorbeeld en het meeste via u voedsel.
maar nen halve kilo lijkt mij wa veel.

Time

Legacy Member
Dennoman zei:
Njah, ik heb gehoord dat ge ongeveer een halve kilo spinnen en vliegjes per jaar opeet :) maarjah, geen wetenschappelijk bewijs :)
Dat zou meer dan 1 per dag zijn, vindt ge dat nu zelf niet wat overdreven?^^

Moloch

Legacy Member
mensen horen spinnen en denken aan mega-super-tarantulas.. niet dus

spinnen zijn er ook in milimeterformaat ze.. die niet zichtbaar zijn

trouwens, ge zou het erg vinden om onzichtbare spinnen op te fretten, maar ge vergeet dat 20% van het stof (al dan niet zichtbaar) in u huis, dode huid van mensen is, daar horek toch niemand over klagen? :lol:

als ge mij nie gelooft, wrijft eens over uwe arm in zonnestralen

Santa

Legacy Member
Dennoman zei:
Njah, ik heb gehoord dat ge ongeveer een halve kilo spinnen en vliegjes per jaar opeet :) maarjah, geen wetenschappelijk bewijs :)
Met curry ketchup zeker >_>
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan