Archief - speciale herenkapsels voor feestdagen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

divinity---

Legacy Member

^^pathfinder^^

Legacy Member
Zo geschoren langs de zijkanten en een nektapijtje is IMO heel margi.

Ik hou gewoon hetzelfde kapsel dat ik de rest van het jaar heb.

divinity---

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
Zo geschoren langs de zijkanten en een nektapijtje is IMO heel margi.

Ik hou gewoon hetzelfde kapsel dat ik de rest van het jaar heb.
daarmee bedoel je dan die laatste foto van wilhelmson ? mja , mss wel je moet er eigenlijk mee passen ook nog é .. ben ook wel blond van haar :p

exo

Legacy Member
Noemen ze ijdel zijn en daar is niks mis mee. Sommige mannen/jongens zouden beter wat meer ijdelheid hebben want als ik zo soms eens rondkijk...

jorrelemargi

Legacy Member
haha die voetbalcoupekes toch, ge zijt ni den eerste da met zone voetbalfoto naar de kapper stapt :) Print dat af, en ge zijt gesteld

spray-bunny

Legacy Member
Ik doe mijn haar zoals anders: klein beetje gel en dan ff overhoop smijten zodat het lijkt alsof ik net uit mijn bed kom. Meer moet dat niet zijn.

Stimpy

Legacy Member
wel als je net uit je bed komt steekt het ook
doe er dan niets aan
bij mij blijft da heel den dag zo steke, ma das lelijk bij mij : p

cuda

Legacy Member
spray-bunny zei:
Ik doe mijn haar zoals anders: klein beetje gel en dan ff overhoop smijten zodat het lijkt alsof ik net uit mijn bed kom. Meer moet dat niet zijn.
²nd, alleen doe ik er geen gel in en lijkt het zo niet maar is het zo

Massis

Legacy Member
ik heb tegen nieuwjaar normaal dreads, neh :D

nu gwn lang warrig krullend haar met vaak een pet op of soms wa gel in

XoN`-

Legacy Member
toch eventjes opmerken dat zon modellen staan met zon haar & gij negen vd tien ni :p

Ge moet het gezich er voor hebben & trouwens krijgde zon haar nooit net hetzelfde aangezien da stylingkappers zijn die te duur zijn voor u portefeuille :p

GaMe®

Legacy Member
LessThanJake zei:

lol, ge ziet toch maar de helft van die zen haar :p

Zoiets vind ik nog doenbaar :)
Gwn simpel met een kuifje ofzo..

Aan de zijkanten kort en boven op het hoofd langer, zodat de voorste lokken met een stylingproduct tot een vrolijke kuif kunnen worden gevormd. Dit moderne kapsel staat voor modebewustheid, maar ook voor een ironie en een zekere speelsheid. Het is vooral geschikt voor twintigers en dertigers die het leven wel serieus nemen maar tegelijkertijd goed weten te relativeren.

GaMe®

Legacy Member
Btw: "Don't mess too much with your hair, or about the time you're 40, you'll look 85."

squan

Legacy Member
GaMe® zei:
Btw: "Don't mess too much with your hair, or about the time you're 40, you'll look 85."

baz luhrmann :)

Ik zie wel wat ik doe met mijn kwaffuur, normaal halflang met ne kuifel.

Fatalix

Legacy Member
out-of-bed-look.

+ chicks like it.
:>

edit: met appeltjes wax van fructis ofcourse <3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan