Archief - Snik, Snik, Heath Ledger in pierenland :(

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Valkyrium

Legacy Member
Ik hoorde daarnet van de zus dat deze acteur gisteren dood in zijn appartement is aangetroffen...
'k verschoot wel ff dat iemand die geen slopend drugsverleden heeft of last had met een of ander duister milieu plots dood wordt aangetroffen.
Persoonlijk vond ik hem een relatief goede acteur die zijn uiterlijk mee had...
Mijn innige deelneming voor diegenen die van hem hielden/houden!

Indien reeds gepost, merge en klets op mijn blote poep!

BRON: http://reporter.be.msn.com/index.aspx?fn=details&hdl_id=28732

chosen1

Legacy Member
Nalar zei:
Ik hoorde daarnet van de zus dat deze acteur gisteren dood in zijn appartement is aangetroffen...
'k verschoot wel ff dat iemand die geen slopend drugsverleden heeft of last had met een of ander duister milieu plots dood wordt aangetroffen.
Persoonlijk vond ik hem een relatief goede acteur die zijn uiterlijk mee had...
Mijn innige deelneming voor diegenen die van hem hielden/houden!

Indien reeds gepost, merge en klets op mijn blote poep!

BRON: http://reporter.be.msn.com/index.aspx?fn=details&hdl_id=28732

hahahaha :rofl: hij was een heroïne veslaafde! daarom dat ze denken dat hij dood is gegaan door een overdosis :)

ik vind eigenlijk niet dat dit hier hoort! gaan we voor elke dode een thread aanmaken of enkel voor mensen die homocowboy's spelen?

Tyfius

Legacy Member
chosen1 zei:
hahahaha :rofl: hij was een heroïne veslaafde! daarom dat ze denken dat hij dood is gegaan door een overdosis :)

ik vind eigenlijk niet dat dit hier hoort! gaan we voor elke dode een thread aanmaken of enkel voor mensen die homocowboy's spelen?
Een potje slaappillen is nog iets anders dan een heroine verslaafde...

Daarnaast moet er inderdaad niet voor elke bekende dode een thread worden aangemaakt, komen alleen maar negatieve reacties op. Indien toch, hoort dit thuis op het actualiteitenforum.

Equino

Legacy Member
drama++

Who cares :ironic:

Ge zou beter nen topic maken over mij wnr ik dood ben!
DA zou pas keer nuttig zijn. :)

J3rry

Legacy Member
goedzo nu nog wachten op de overdosis van:

lindsay lohan
britney spears
paris hilton
amy winehouse

FroFro

Legacy Member
Ban! +1

En jos, er zijn gisteren duizenden <10-jarigen gestorven :) Alleen zwartjes dus daar geeft niemand om.

Arifiene

Legacy Member
FroFro zei:
Ban! +1

En jos, er zijn gisteren duizenden <10-jarigen gestorven :) Alleen zwartjes dus daar geeft niemand om.

Het lijkt me nog altijd onmogelijk om alle overlijdensberichten van een dag te publiceren voor de hele wereld.
En het lijkt me ook dat de dood van iemand die vele mensen 'kennen' relevanter lijkt voor veel personen.

En dat van de man die een thread van zéér twijfelachtig niveau startte gisteren.

FroFro

Legacy Member
Ik beaamde alleen maar uw feit da er genoeg mensen sterven dagelijks ;)

Arifiene

Legacy Member
FroFro zei:
Ik beaamde alleen maar uw feit da er genoeg mensen sterven dagelijks ;)

Ja, maar toen Elvis stierf waren ook meer mensen in shock dan bij de gemiddelde genocide zeg maar...
Leve de ver-van-men-bed-show.
:)

Marly

Legacy Member
Gisteren al gehoord voor dat ik ging slapen. Zette het efkes op CNN en t'was breaking news.

Wel spijtig, was een goeie acteur. Ben curieus of de nieuwe batman film nu nog gaat uitkomen.

FroFro

Legacy Member
En Arifiene, ik bedoelde dus dat dat erg is en totaal verkeerd :) Maarja, zo zit de mens in mekaar he.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan