Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leprechaun3 zei:en is een BUZZYPAZZ geldig op de tram?
bepaalde afstanden kun je eventueel ook wandelenfrado2005 zei:bwa tis zondag he, geen iljnwinkels enzo open in de voormiddag(en begin namiddag). Al de keren da'k op de tram gezeten heb, nog nooit controleurs gehad.
Mja, hun tarieven jong, ipv dat ze wat lagere tarieven nemen als ge 3 haltes verder moet...
Van A na B betaal ik evenveel(pakt zo'n 8 haltes), als ik ne ticketje koop vo 3 haltes

GuntherDW zei:beh, dus ik kon eig gans den tijd m'n buzzy pass gebruike vo m'n wekelijkse brussel <-> antwerpen trein ofwa?
all those tickets for nothing
oh well, at least betaalt de school ze terug![]()

nja tis al rap 2-3km zuSMa zei:bepaalde afstanden kun je eventueel ook wandelen
ik vind het best triest wanneer mensen de tram pakken voor 1 halte
en 80cent is imo nu ook niet overdreven veel
frado2005 zei:Al de keren da'k op de tram gezeten heb, nog nooit controleurs gehad.

Cyc1oon zei:Buzzypass is voor de lijn en treinen zijn van de NMBS![]()
smiley voor staat? 