deathdevil
Legacy Member
Hey,
Daarnet krijg ik een sms "U heeft een Ipod Touch gewonnen, stuur win naar 7920 en dan bevestigd u uw deelname"..
Ok ik geef toe ik had het waarschijnlijk dan al kunnen weten
In my defence:
- I heb aan meerdere wedstrijden om een ipod touch te winnen deelgenomen
- Sms zag er totaal anders uit dan al mijn andere sms'en... waarmee ik bedoel, alles was wit..terwijl er normaal een paarse achtergrond bij is..
Verder was hij daarna gedelete waardoor ik dacht dat het miss een soort servermessage was van mobistar.. (alweer een vrij domme redenering, I admit)
Nu goed ik stuur dus weldegelijk WIN naar die nummer..en krijg nu sms terug (van een ander nummer) "sms Club naar 7920 om je subscription te bevestigen en ontvang jouw persoonlijke vraag (2eur/sms stoppen = stop, min 18jr, max 15Ep/deelname) "
m.a.w. zoals ik het versta als ik nu niks stuur (wat ik niet van plan ben) stopt het..
maar ik vraag mij enkele dingen af:
1) hoe komen ze aan mijn info
2) wat kunnen ze zoal van mij te weten komen uit die 1 sms
3) Is zoiets wel een faire handelspraktijk? Het lijkt me nl. logisch dat die eerste sms me ook al 2 euro gekost gaat hebben hoewel dat nergens vermeld stond..
Dus als iemand er iets over weet of er ervaring mee heeft..
Laat het maar weten aub
(k'blijf het nog altijd vrij dom vinden van mezelf btw
)
Daarnet krijg ik een sms "U heeft een Ipod Touch gewonnen, stuur win naar 7920 en dan bevestigd u uw deelname"..
Ok ik geef toe ik had het waarschijnlijk dan al kunnen weten

In my defence:
- I heb aan meerdere wedstrijden om een ipod touch te winnen deelgenomen
- Sms zag er totaal anders uit dan al mijn andere sms'en... waarmee ik bedoel, alles was wit..terwijl er normaal een paarse achtergrond bij is..
Verder was hij daarna gedelete waardoor ik dacht dat het miss een soort servermessage was van mobistar.. (alweer een vrij domme redenering, I admit)
Nu goed ik stuur dus weldegelijk WIN naar die nummer..en krijg nu sms terug (van een ander nummer) "sms Club naar 7920 om je subscription te bevestigen en ontvang jouw persoonlijke vraag (2eur/sms stoppen = stop, min 18jr, max 15Ep/deelname) "
m.a.w. zoals ik het versta als ik nu niks stuur (wat ik niet van plan ben) stopt het..
maar ik vraag mij enkele dingen af:
1) hoe komen ze aan mijn info
2) wat kunnen ze zoal van mij te weten komen uit die 1 sms
3) Is zoiets wel een faire handelspraktijk? Het lijkt me nl. logisch dat die eerste sms me ook al 2 euro gekost gaat hebben hoewel dat nergens vermeld stond..
Dus als iemand er iets over weet of er ervaring mee heeft..
Laat het maar weten aub

(k'blijf het nog altijd vrij dom vinden van mezelf btw
)