GroovyBeatsss
Legacy Member
Enigste waar die eigelijk voor gebruikt wordt is voor af en toe es bij elkaar te gaan tekenen, en wa fotokes uploaden enzo..Stimpy zei:waarom zou iemand geinteresseerd zijn in een lnm als ge een lief hebt
tenzij ze ni content is van u natuurlijk ^^
Btw 2jaar samen en nog altijd even content van elkaar ^^

). heb de eigenaar zo gevonden en heb er een niet zo vriendelijke email naar gezonden. heb een vriendelijk antwoord terug gekregen met de melding dat ik uitgeschreven was.