pieta
Legacy Member
http://www.smartreading.nl/
ik heb dit vandaag in de krant gelezen, en stonden ook reacties bij van mensen die de cursus al hebben gedaan...
dit leek me echt interressant, jammer dat het +-1300 euro kost.
wat denk je hiervan? (werkt het?zouden ze deze techniek moeten leren op school eenmaal het heel wat bewezen heeft?... )
Smartreading is een briljante toepassing van de laatste kennis over de wijze waarop de hersenen informatie opnemen en verwerken. Deze leesmethode combineert de logica van de linkerhersenhelft, met het beeldend vermogen van de rechterhersenhelft, waardoor u, in plaats van gemiddeld 250 woorden, gemakkelijk 2.000 tot 5.000 woorden per minuut kunt lezen. En dat niet alleen: uw begripsvermogen gaat omhoog van gemiddeld 50% naar 80-90%. Wij leren u lezen met de snelheid waarmee u kunt zien.
ik heb dit vandaag in de krant gelezen, en stonden ook reacties bij van mensen die de cursus al hebben gedaan...
dit leek me echt interressant, jammer dat het +-1300 euro kost.
wat denk je hiervan? (werkt het?zouden ze deze techniek moeten leren op school eenmaal het heel wat bewezen heeft?... )






