joerynauwelaers
Legacy Member
Ik heb een vraag naar iedereen toe, mijn eindwerk gaat over servomotoren, maar ik vind bijna niets op internet vandaar dat ik hier om hulp vraag.
Wat ik er dringend moet weten is de werking van de servomotor, hier heb ik het grootste probleem mee.
Voor zij die me kunnen helpen, alvast bedankt!
Groetjes, Joery
Wat ik er dringend moet weten is de werking van de servomotor, hier heb ik het grootste probleem mee.
Voor zij die me kunnen helpen, alvast bedankt!
Groetjes, Joery
.