Kermit
Legacy Member
zijn er nog mensen die de laatste tijd gestalkt worden met grote bruine enveloppen van SELECT POST? Het is een erg lange vragenlijst waar ge allerlei dingen zoudt moeten invullen waarvan ik vind dat ze niets mee te maken hebben, ze schrijven dan ook: uw antwoord is facultatief, maar moeten ze dan blijven aanhouden?
de eerste keer: eens bekeken en weggesmeten
de tweede keer: amai seg die lossen nog niet
de derde keer: wtf?? weeral??
nog mensen waar ze blijven volhouden? of ben ik de enige die dat krijgt?
de eerste keer: eens bekeken en weggesmeten
de tweede keer: amai seg die lossen nog niet
de derde keer: wtf?? weeral??
nog mensen waar ze blijven volhouden? of ben ik de enige die dat krijgt?




