Archief - Select Post

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kermit

Legacy Member
zijn er nog mensen die de laatste tijd gestalkt worden met grote bruine enveloppen van SELECT POST? Het is een erg lange vragenlijst waar ge allerlei dingen zoudt moeten invullen waarvan ik vind dat ze niets mee te maken hebben, ze schrijven dan ook: uw antwoord is facultatief, maar moeten ze dan blijven aanhouden?

de eerste keer: eens bekeken en weggesmeten
de tweede keer: amai seg die lossen nog niet
de derde keer: wtf?? weeral?? :s

nog mensen waar ze blijven volhouden? of ben ik de enige die dat krijgt?

The Moff

Legacy Member
heb daarnet de mijne ook gekregen. Heb ze voor de fun eens gemaakt. Nu krijg ik misschien meer doelgerichte reclame en aanbiedingen ofzo.
Anyway, das eens een goeie afleiding van de blok :p

VinceFeet

Legacy Member
The Moff zei:
heb daarnet de mijne ook gekregen. Heb ze voor de fun eens gemaakt. Nu krijg ik misschien meer doelgerichte reclame en aanbiedingen ofzo.
Anyway, das eens een goeie afleiding van de blok :p

Daar gade spijt van hebben vriend... ;)

Arifiene

Legacy Member
bwa k heb da ook ingevuld een maand of 3 geleden
nog niet veel van gemerkt eigenlijk :)

SilentSpring

Legacy Member
zit hier weer zo'n zever in:p. ons ma smijt da toch direct weg dusja...
Zukke papierverspilling.

Time

Legacy Member
Ik heb die ingevuld voor een gratis Knack.:p
Ofwel heb ik het op een andere vragenlijst.

Mr. M

Legacy Member
ik vind het trouwens grof dat ze zo'n dingen blijven sturen
vind zelfs dat het verboden zou moete worden dat ze dat doen, als je daar de eerste keer niet op reageert, dan moete ze u met rust laten imo (nu ja, zelf zo nog niks gekregen voor zover ik weet, maar da vliegt bij mij direct bij t papier zo'n dingen)

FroFro

Legacy Member
Mja se, ge kunt natuurlijk altijd een "geen reclame" plakkerke op u bus plakke e :) dan krijgde da ni en worde der geen onnodige bome neergekapt ^^

dJeez

Legacy Member
FroFro zei:
Mja se, ge kunt natuurlijk altijd een "geen reclame" plakkerke op u bus plakke e :) dan krijgde da ni en worde der geen onnodige bome neergekapt ^^
De ongeadresseerde reclame krijg je dan idd niet, die waar je op vermeld staat als bestemmeling echter wel... Bij mij gaat dat allemaal rechtstreeks de papierbak in - enkel het immo aanbod bekijk ik af en toe :p.

ComputerVISTA

Legacy Member
Bij mij gaat dat van brievenbus naar vuilbak, samen met mijn belastingspapieren (I wish)

GhO$T

Legacy Member
bartreligion zei:
ik krijg weer niks :(

1 onnozel gratis boekske in ruil voor kans op een hele hoop extra reclame in u bus... prijs u gelukkig dat je niks krijgt :p

Wij hebben dat hier ook ontvangen, ze gaan echt wel wa meer mogen gratis geven om mij te overtuigen zoiets in te vullen zulle, ge zou es moeten weten voor hoeveel geld ze die gegevens van u achterna verkopen :p

Mr. M

Legacy Member
GhO$T zei:
1 onnozel gratis boekske in ruil voor kans op een hele hoop extra reclame in u bus... prijs u gelukkig dat je niks krijgt :p

Wij hebben dat hier ook ontvangen, ze gaan echt wel wa meer mogen gratis geven om mij te overtuigen zoiets in te vullen zulle, ge zou es moeten weten voor hoeveel geld ze die gegevens van u achterna verkopen :p
idd
zo'n gegevens worden schandalig duur verkocht
dat is ook een van de redenen dat ik zo'n dingen nooit invul

van mij hebben ze niet al te veel gegevens alleszins (nu ja, ze krijgen er toch altijd wel vast spijtig genoeg)
hoe minder je zo'n dingen invult, hoe minder van dat soort dingen je gaat krijgen (want die bedrijven verkopen die info door aan mekaar)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan