Matt.
Legacy Member
Goeiemiddag
Eind juni organiseren wij dus een fuif. Daarvoor hebben we echter wel nog securitymensen nodig. 'k Heb al van veel mensen gehoord dat sommige firma's echt op niets trekken (niets doen, plots afwezig zijn, de dag voordien afzeggen, ...). Daarom dat 'k eens jullie ervaringen zou willen weten met bepaalde firma's... We hebben dus 4 securitymensen nodig. Liefst met contactgegevens erbij.
Thx
Eind juni organiseren wij dus een fuif. Daarvoor hebben we echter wel nog securitymensen nodig. 'k Heb al van veel mensen gehoord dat sommige firma's echt op niets trekken (niets doen, plots afwezig zijn, de dag voordien afzeggen, ...). Daarom dat 'k eens jullie ervaringen zou willen weten met bepaalde firma's... We hebben dus 4 securitymensen nodig. Liefst met contactgegevens erbij.
Thx

