Archief - Schuimparty!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

seb2709

Legacy Member
Zou graag voor men 20ste verjaardag schuimparty geven! Weet iemand waar ik deze zou kunnen laten doorgaan, zalen die daar voor speciaal zijn... Liefst in Vlaams-brabant..

en hoe gebeurd dit dan allemaal? Moet jij voor alles zorgen, n gaat dit mij een ferme duitkosten?

Alvast bedankt

white modder

Legacy Member
hum hum, beestig feestje gaat da worden. het makkelijkste lijkt me zo een zwembad laten volspuiten met schuim... maar hoe dit moet weet ik niet :p

seb2709

Legacy Member
ma zou het liever in grote zaal doen, en der mag natuurlijk altijd een zwembad zen in die zaal :p nene ma kwenie gelijk ja hoe da discotheken schuimparty's doen e :)

NecroNeo

Legacy Member
ik ben onlangs naar een geweest in de villicus in diepenbeek. Veel was daar nie voor nodig behalve zo 1 toestel wat eruit zag als 'n jutte zak met een pomp eronder. Voor de rest was daar nie veel voor nodig, maar als ge echt constant tot aan uw schouders in't het schuim wilt staan zult ge wel voor iets zwembad achtig moeten zorgen. Daar stond je tot aan je schouders in het schuim zodra het toestel afging, maar daarna was het tot kniehoogte.

seb2709

Legacy Member
toevallig gene website? ofja iets waark ze kan contacteren... wacht nog wel ook op andere reacties ze... ma kwenie, wil zo ja megazaal ( allé nu ni te groot :p zie da er ni al teveel volk komt :p ) en jah dan gwn paar palen enzo :d groot podium, vo showke op te voere vo men 20ste verjaardag en ja :D

toru

Legacy Member
ja zie, hier in lier bv hebde int jeugdhuis een zaal waar gwn NIX sta (da zijn gwn stene muren) dus uiteraard kan da in zoiets, en er was geen zwembad, maar wel tot aan u middel/schouders int schuim. Dus denk ni dat zwembad noodzakelijk is

Towlie

Legacy Member
bij ons int jeugdhuis waren wel de muren bedekt met plastic, mss dat gij dat dan ook beter doet.

Btw : schuimparties zuigen :sop:

awesome

Legacy Member
NecroNeo zei:
ik ben onlangs naar een geweest in de villicus in diepenbeek. Veel was daar nie voor nodig behalve zo 1 toestel wat eruit zag als 'n jutte zak met een pomp eronder. Voor de rest was daar nie veel voor nodig, maar als ge echt constant tot aan uw schouders in't het schuim wilt staan zult ge wel voor iets zwembad achtig moeten zorgen. Daar stond je tot aan je schouders in het schuim zodra het toestel afging, maar daarna was het tot kniehoogte.

tot aan uw schouders int schuim hebde geen zwembad vo nodig ze, gewoon een goe schuimkannon :p
mo moest ik seb2709 zijn zouk geen schuimparty doen eigenlijk.

Tenzij ge teveel geld hebt, ma dan moogdet altijd aan mij geven, kzal ik wel kome bellekes blaze me zo'n potje en stokske ( kkom nie op de naam:p ).
Want ge moet rekening houden dat beke kwaliteitschuim is anders zitte heel in jukte de volgende dagen ( nie tof! :p ) en irriteerd het massas veel uw ogen enal, en kleren kapot enzo:p -_-', en ja, kwaliteit kost meer hé :).

OT: ik heb er geen gedacht van :)

Massis

Legacy Member
noobkillah zei:
tot aan uw schouders int schuim hebde geen zwembad vo nodig ze, gewoon een goe schuimkannon :p
mo moest ik seb2709 zijn zouk geen schuimparty doen eigenlijk.

Tenzij ge teveel geld hebt, ma dan moogdet altijd aan mij geven, kzal ik wel kome bellekes blaze me zo'n potje en stokske ( kkom nie op de naam:p ).
Want ge moet rekening houden dat beke kwaliteitschuim is anders zitte heel in jukte de volgende dagen ( nie tof! :p ) en irriteerd het massas veel uw ogen enal, en kleren kapot enzo:p -_-', en ja, kwaliteit kost meer hé :).

OT: ik heb er geen gedacht van :)
ne bellenblazer bedoelde? :rofl:

anyway: schuimmachine en schuim kost mss al wat, maar ge moet ook rekening houden met de kuis derna he...

ik kon der jammer genoeg nie bijzijn in de Vill in diepenbeek...

BuffaloKampioen

Legacy Member
Ik vind schuimparty's alles behalve tof! Ge zijt helemaal nat etc! Op een beachparty (zoals ik eens gedaan op Lloret de Mar) is da wel de max! Iedereen zit dan toch in zwembroek enzo! Maar voor de rest schuimpartys sucks! Zus is er keer bijna in gestikt, heb ze naar buiten moeten slepen :p

Aracnathea

Legacy Member
Hier ( te ver voor jou fuif) is al paar keer schuimparty geweest. Een krot van een zaal ( die naar mijn mening nog veel geld koste) en een schuimspuitende machine ... niet echt spectaculair, enkel de eerste 3-4 meters waren beschuimd...

Er zijn leukere fuiven dan schuimfuiven, de kleren die je aan hebt zijn naar de zak, idemdito je schoenen!

FLT

Legacy Member
noobkillah zei:
tot aan uw schouders int schuim hebde geen zwembad vo nodig ze, gewoon een goe schuimkannon :p

:offtopic: Tzijn ni allemaal van die smurfen gelijk u ze, ook al zijde zo veel gegroeid de laatste tijd :sop: :lol:

Ble$$ed^

Legacy Member
ge moe u een sneeuwmachien aanschaffen ! :p

da owned als ge daar een paar meter afstaat:cry:

KN-StrideR

Legacy Member
Der is maar 1 goed ding aan een schuimfuif...
De vrouwen (of voor de vrouwen: de mannen) zijn zo glad & glibberig... is wel geil als ge dan ne slow doe...


hmmm memories of 8 years ago :D

$anka

Legacy Member
nog nooit een schuimfuif gedaan. lijkt me gewoon klote. kleren en schoenen naar de zak. nee dank u.

dan liever een pool party ofzo. iedereen in zwemshort/bikini. grietjes int water smijten, matraskes opt water, ...

ClayDavis

Legacy Member
der was er ier onlangs nog één en ik moet zeggen dat het een zalig fuifke was

en qua schoenen kleren gsm etc, oude kleren aandoen en gsm thuislaten of in plastic zakken ofzo steken

der moet natuurlijk ook genoeg volk zijn want anders is er wel ni veel aan :)

GhO$T

Legacy Member
Als je dat echt wil doen, zorg dan gewoon voor een grote zaal, contacteer zo'n bedrijf die dat doet en vraag om een deel van de zaal af te zonderen, er een soort schuimbad van maken en de rest gewoon droog houden.

Maar als het de bedoeling is om een winstgevende fuif te organiseren zodat je een super de luxe cadeau kan kopen voor uzelf achteraf, moet je zeker niet voor schuimparty gaan, hopen extra kosten en zal niet zoveel extra volk op afkomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan