Archief - Schuim verwijderen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pred

Legacy Member
Goeiemiddag,

We hebben voor onze beachparty dezenavond een zwembadje en een fonteintje maar nu hebben ze daar gisteren DREFT ingegooid en nu geeft da nogal lelijk SCHUIM. En het schuim eraf scheppen heeft geen zin.

Nu vroeg ik mij af of niemand weet hoe ge dat schuim kunt neutraliseren, met een of ander huis-tuin-keuken product , liefst onschadelijk, zodat die schuim verdwijnt!

alvast bedankt!

Netrem

Legacy Member
calciumionen doen de truc met zeep, maar kvrees dat detergenten (en dat is dreft? of niet?) daar niet op reageren (omdat ze juist om die reden uitgevonden zijn).

Maar probeer eens eh :p Gooi er wat kalk in, zodat je hard water krijgt. Maar of dat het gaat werken...

X1RON

Legacy Member
kweet ni zeker da ge alles mooi gaat wegkrijge ma allesinds gaat uwe berg schuim wa minder zijn als ge dr met de tuinslang zo'n heel dunne never overspuit...

slash

Legacy Member
Wij hebben zo iets voor in ons jacuzzi te doen. Is wel enkel voor warm water ma mss werkt da ook in koud water. Ge kunt altijd es naar zo ne winkel gaan en vrage of da werkt en dan zo een bus meenemen.

Chickenlal

Legacy Member
slash zei:
Wij hebben zo iets voor in ons jacuzzi te doen. Is wel enkel voor warm water ma mss werkt da ook in koud water. Ge kunt altijd es naar zo ne winkel gaan en vrage of da werkt en dan zo een bus meenemen.

Handig als ge de naam van het product achterlaat :p

Chickenlal

Legacy Member
russian zei:
En adres van jullie jacuzzi :p.

wij hebbe ook ene :p

In Blankenberge!

Kost de wereld nie, is tegenwoordig al niet meer enkel voor de rijke mensen.

slash

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Handig als ge de naam van het product achterlaat :p

Spa-line product en daar onder staat Foam down (denk da ze da daar zelf maakte)
dees hadden we eerst ma da verkochte ze daar niemeer

Disa

Legacy Member
kweet nie oe groot uw zwembadje en fonteintje is maar helpt het niet als ge dat water eruit haalt en paar keer "afspoelt"?

GTM

Legacy Member
Hehe, herinneringen.
Hier in Geel heb ik met een paar maten eens 20 flessen shampoo in het fontein voor het stadhuis gekapt.
Daar heeft 2 weken massaal schuim opgestaan, en toen hebben ze het fontein pas afgesloten.

skelly_king

Legacy Member
Ik weet aleszins als ge den afwas ebt gedaan en der is nog schuim ofzo of gwn teveel schuim dat da weg gaat me koud water. Ik zou ook gewoon me een dunne straal proberen da schuim weg te doen

Pred

Legacy Member
hehe we hebben het uiteindelijk gewoon zo gelaten, int donker zag het er niet zo mottig uit.
Toch bedankt voor de hulp ;)

tekn0w!z

Legacy Member
GTM zei:
Hehe, herinneringen.
Hier in Geel heb ik met een paar maten eens 20 flessen shampoo in het fontein voor het stadhuis gekapt.
Daar heeft 2 weken massaal schuim opgestaan, en toen hebben ze het fontein pas afgesloten.

"Not cool" ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan