Archief - School

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skeletonlord

Legacy Member
Of het kan ook andersom, als ik in een klas voor van die jump/puta madre mannekes zit dan bol ik het ook liefst af voor ik er ene neerleg met ne 9mm :p

Shellshock

Legacy Member
Dokterice zei:
ben ook eens gewisseld
deed economie-wiskunde en ben naar de handel gegaan
dit in januari dus ge hebt nog veel tijd :)

Dat is vaak nog moeilijker dan in september wisselen. In januari hangt die klas al goed aaneen, iedereen kent elkaar. Ge wordt daar dan zo gedropt in die groep. En gij zijt dan zo de enige nieuwe in die school. In september hokken de nieuwelingen nog een beetje samen. Maar januari, heb het één keer meegemaakt, en nooit meer. :sop:

BulletsAreScene

Legacy Member
Wisselen gaat nog tot 1 - 2 weken na de Kerstvakantie alsk mij nniet vergis

Myst!Q

Legacy Member
BulletsAreScene zei:
Wisselen gaat nog tot 1 - 2 weken na de Kerstvakantie alsk mij nniet vergis

Yep, heel juist.

Maar zoals gezegd, oordeel niet op 1 dag school. De vakantie is net voorbij en voor veel van die jonge jongeren komt da soms wel eens hard aan.
Geef het nog een weekske ofzo en dan komt da waarschijnlijk wel losjes. In de ene klas gaat da al wat vlotter dan de andere klas.

Mijn zus bijvoorbeeld zit ook op een ander school, volledig ander milieu, nieuwe richting en blijkbaar is het goed meegevallen enzo :)

Hapster

Legacy Member
ge moogt altijd van school veranderen, maar je mag daar toch niet te lang mee wachten! Ik zou nog een paar weken afwachten, als het niet betert veranderen.
Maar als je pas na een paar maand veranderd kunde wel problemen hebben met de leerstof van die school.

Btw: van richting moogde tot na de kerstmis examens doen, daarna niet meer.

Maar da komt wel in orde, vorig jaar ook veranderd van school en eerst vond ik het ook wat rare mensen, maar eens dat je ze leert kennen is dat allemaal in orde

Bosvos

Legacy Member
ik zit sinds vandaag ook in een nieuwe school, ik ken daar niemand.
geen zorgen maken, binnen enkele weekskes is het precies dat ge al jaren me al die mensen samen in dezelfde klas hebt gezeten, de eerste dagen zijt ge nog een buitenstaader, daarna vervaagt dat gevoel...

kaka 12

Legacy Member
Valt er van te zien wrm dat ge wilt veranderen van school e,
Ist omda ge niemand daar kent en dus 'geen' vrienden op school hebt?
Dan zou ik gwn tog wel afwachte ze en dan komt da wel in de sjakosch (spelling? :D)
Ist omda ge u richting ni plezant vind?
Dan zou ik meteen veranderen, als ge het ni plezant vind dan gade er ook geen klote voor doen.

zipke

Legacy Member
Kdenk nie da ge al kunt weten of uw richting u aanstaat na één dagje school en na "hallo ik ben Fred Van de Molen ben 12 jaar en heb 1 broer" voorstellingen van wie wie is.
Als ge wilt veranderen omdat ge daar niemand kent zou ik toch nog efkes wachten want ja ze gaan u niet de eerste dag op handen dragen e.
Als dat de reden is zouk maar wachten tot op de unief, waar ge in het niets verdwijnt...

Maarja, zeg ons eerst eens u redenen. :p

^^VooDoo^^

Legacy Member
Eerste dag, eerste week, hell zelfs de eerste maand zijn altijd klote op een nieuwe school.

denkimi

Legacy Member
gedurende het ganse eerste trimester kunt ge nog veranderen. daarna niet meer

Dokterice

Legacy Member
Shellshock zei:
Dat is vaak nog moeilijker dan in september wisselen. In januari hangt die klas al goed aaneen, iedereen kent elkaar. Ge wordt daar dan zo gedropt in die groep. En gij zijt dan zo de enige nieuwe in die school. In september hokken de nieuwelingen nog een beetje samen. Maar januari, heb het één keer meegemaakt, en nooit meer. :sop:
bwa vielt mee

7meiskes en 3gasten zaten daarin
2gasten liepen stoned toe en zo, die was weest tanken en vond zijn tankdop niemeer :s ie had er zijnen agenda opgelegd :D

en dien andere werd gehaat, elke keer die naar school kwam liep ie weer weg :p

dus na 2weken zat ik daar alleen met 7meiskes :p

heb er enkele vriendinnen aan overgehouden, zaten ook wel schou gevallen bij ze, bokster enzo :D

ma toch :rofl:

Ble$$ed^

Legacy Member
Dokterice zei:
bwa vielt mee

7meiskes en 3gasten zaten daarin
2gasten liepen stoned toe en zo, die was weest tanken en vond zijn tankdop niemeer :s ie had er zijnen agenda opgelegd :D

en dien andere werd gehaat, elke keer die naar school kwam liep ie weer weg :p

dus na 2weken zat ik daar alleen met 7meiskes :p

heb er enkele vriendinnen aan overgehouden, zaten ook wel schou gevallen bij ze, bokster enzo :D

ma toch :rofl:

en staat er op u schoolbus 'levensvreugde'?

TekkaBlade

Legacy Member
Myst!Q zei:
Yep, heel juist.

Maar zoals gezegd, oordeel niet op 1 dag school. De vakantie is net voorbij en voor veel van die jonge jongeren komt da soms wel eens hard aan.
Geef het nog een weekske ofzo en dan komt da waarschijnlijk wel losjes. In de ene klas gaat da al wat vlotter dan de andere klas.

De oude jongeren nemen het inderdaad een pak beter op!

Quilombo

Legacy Member
vraag het aan uw school zelf, verdekke toch.
luiheid, iemand?

Dieleman_F

Legacy Member
Skeletonlord zei:
Of het kan ook andersom, als ik in een klas voor van die jump/puta madre mannekes zit dan bol ik het ook liefst af voor ik er ene neerleg met ne 9mm :p

Zorg maar dat ze niet eerst je ma te stekken hebben ;)

El_L4mor

Legacy Member
Doom Dragon zei:
zeg miss eerst in welke school je zat, en de reden waarom je je van school verplaatste (andere leerrichting? ..)

ik denk dat je net zoals bij het kiezen van een richting tijdt hebt om te veranderen van school ongeveer midden oktober
ben nie zker natuurlijk

komaan zeg, schrijf anders 'tijd' met dt... en in uw volgende post vond ik twee echte dt fouten.

ffs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan