NapalmBenny.
Legacy Member
Flipkikker zei:Een echte kenner![]()
Na, enkel een sarcastisch vermoeden...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flipkikker zei:Een echte kenner![]()
Dokterice zei:ben ook eens gewisseld
deed economie-wiskunde en ben naar de handel gegaan
dit in januari dus ge hebt nog veel tijd![]()

BulletsAreScene zei:Wisselen gaat nog tot 1 - 2 weken na de Kerstvakantie alsk mij nniet vergis

)
bwa vielt meeShellshock zei:Dat is vaak nog moeilijker dan in september wisselen. In januari hangt die klas al goed aaneen, iedereen kent elkaar. Ge wordt daar dan zo gedropt in die groep. En gij zijt dan zo de enige nieuwe in die school. In september hokken de nieuwelingen nog een beetje samen. Maar januari, heb het één keer meegemaakt, en nooit meer.![]()
ie had er zijnen agenda opgelegd

Dokterice zei:bwa vielt mee
7meiskes en 3gasten zaten daarin
2gasten liepen stoned toe en zo, die was weest tanken en vond zijn tankdop niemeerie had er zijnen agenda opgelegd
![]()
en dien andere werd gehaat, elke keer die naar school kwam liep ie weer weg![]()
dus na 2weken zat ik daar alleen met 7meiskes![]()
heb er enkele vriendinnen aan overgehouden, zaten ook wel schou gevallen bij ze, bokster enzo![]()
ma toch![]()
Myst!Q zei:Yep, heel juist.
Maar zoals gezegd, oordeel niet op 1 dag school. De vakantie is net voorbij en voor veel van die jonge jongeren komt da soms wel eens hard aan.
Geef het nog een weekske ofzo en dan komt da waarschijnlijk wel losjes. In de ene klas gaat da al wat vlotter dan de andere klas.
Skeletonlord zei:Of het kan ook andersom, als ik in een klas voor van die jump/puta madre mannekes zit dan bol ik het ook liefst af voor ik er ene neerleg met ne 9mm![]()

Doom Dragon zei:zeg miss eerst in welke school je zat, en de reden waarom je je van school verplaatste (andere leerrichting? ..)
ik denk dat je net zoals bij het kiezen van een richting tijdt hebt om te veranderen van school ongeveer midden oktober
ben nie zker natuurlijk