Emu
Legacy Member
Scarlet zoekt nieuw kapitaal om te overleven -bronnen
Donderdag 31 Augustus 2006 18:18 RSS Feed
AMSTERDAM (Dow Jones)-- Het Belgisch Nederlandse Telecommunicatiebedrijf Scarlet Telecom NV heeft de EUR75 miljoen die het ophaalde met de uitgigte van een obligatie in 2005 en die werd uitgegeven ter voorbereiding op een beursgang al verbruikt en betaalt enkele van zijn leveranciers al enige tijd niet meer, aldus bronnen die bekend zijn met de financiele situatie bij het bedrijf.
Erg grappig, ik ben er vorige maand ook weg gegaan. Maar ja zulke dingen blijken te gebeuren als je een ERG belabberde helpdesk (met 9 kansen op 10 een wachtrij van boven de 20 minuten) en klantenservice hebt. Ik was dan toch blijkbaar niet de enige ontevreden klant. Want ik heb gehoort dat Scarlet dit jaar ong 8.000 klanten kwijt is geraakt. Terwijl er bij de meeste providers nog altijd groei is.


.