Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ma gij zijt dan ook een mieke, euh, vrouwSweetEmmaRose zei:Ik ging een router en een paar PCI- en draadloze adapters terugbrengen (toch een waarde van 350€ dacht ik). Da was al een goeie maand na de aankoopdatum en ik heb toch maar lekker cash teruggekregen, zelfs niet achter moeten vrage![]()

whacker zei:Ma gij zijt dan ook een mieke, euh, vrouw![]()

ComputerVISTA zei:Geef mij maar 't internet alsek deftige prijzen wil ^^

whacker zei:@ Suicide Monkey: bij mij was 't nog erger: mijn ma haar nieuwe vriend had ne laptop nodig. Ze gaan die halen bij de MM. Ze zien die daar staan en hij probeert die wa en 't was ne goeie. Er was nog maar één over in de rayon. Ze pakken die dus mee, komen thuis en merken dat er een toets ontbreekt (hij was trouwens duidelijk al eens gebruikt). Ze gaan terug (nog geen uur later zijn ze terug in de winkel) en ze hebben een drie kwartier moeten uitleggen aan dat mens dat dat al zo was ("Maar dat kan niet mijnheer, wij checken hier alles") en dat zij dat niet gedaan hadden ("Da's meestal iets dat de gebruiker mis doet als het keyboard kapot is"). Uiteindelijk heeft ze dan toch maar "store credit" gegeven met een gezicht tot op de grond.
Die "store credit" is trouwens 't enige dat ze nog geven heb ik den indruk. Redelijk stom als ge één bepaald product wou dat ze niet meer hebben...

Toen ik er geweest ben me ne maat, hebben wij de controls nog op de juste moeten zetten (die ging vooruit met de w ipv de zMinM zei:voor de mensen die het willen weten
de UT3 demo die draaid op de 2 game pc's heb ik dus verzorgd ...
qua venyls kan ik u zeggen dat wij oude elpee's hebben en ook dance elpee's
) en er hing geen netwerkkabel tussen de pc's, wa voor een paar schamele centen toch voor veel meer plezier kan zorgen), maar 't was toch plezant
maar daar kunde gij niks aan doen hé
.mja kweet ni wat er met was gebeurd maar da schokte mega hard toen ik vrijdag daar ff op wou spelenForze zei:20-25fps @ medium detail buiten post processing @ low, resolutie 1280x800, geinstalleerd & getest door ondergetekende. Die staat geinstalleerd op een HP met een Geforce 8600GT.
Als er snotjong die instellingen natuurlijk verkloten, draait die idd slechter.
Het doel is gewoon de mogelijkheden laten zien van een betaalbare merk-pc met recente topgames. Vergeet niet dat het grootste deel van de gamers met low end grafische kaarten werken & daarmee is het belangrijk alles in verhouding te zien.
In principe laten bijna alle winkels hun prijzen wel zakken, als ge zegt (en bewijst) dat het op een ander goedkoper is. Geen idee of ze ook internetwinkels aanvaarden als bewijs, maar als het in nen andere reguliere keten goedkoper staat, is het toch altijd aan te raden dat eventjes te vermelden.Osi` zei:Shit, die acer 5920 kon ik ergens in een pc shop (online) goedkoper vinden en toch in de MM voor 200 euro meer gekochtKon het dus eigenlijk perfect bewijzen en dus voor die lagere prijs gekocht hebben.
Dacht dat dat enkel geldde voor de carrefour ofzoiets of een ander winkel die dat deed.

Forze zei:20-25fps @ medium detail buiten post processing @ low, resolutie 1280x800, geinstalleerd & getest door ondergetekende. Die staat geinstalleerd op een HP met een Geforce 8600GT.
Als er snotjong die instellingen natuurlijk verkloten, draait die idd slechter.
Het doel is gewoon de mogelijkheden laten zien van een betaalbare merk-pc met recente topgames. Vergeet niet dat het grootste deel van de gamers met low end grafische kaarten werken & daarmee is het belangrijk alles in verhouding te zien.
