Archief - Saturn winkel Meir

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bot

Legacy Member
Het is er wel heel groot, de rest van dat stadsfeestzaal trouwens,

Alleen veel te druk om rustig op u gemak te kijken.

whacker

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik ging een router en een paar PCI- en draadloze adapters terugbrengen (toch een waarde van 350€ dacht ik). Da was al een goeie maand na de aankoopdatum en ik heb toch maar lekker cash teruggekregen, zelfs niet achter moeten vrage :D
Ma gij zijt dan ook een mieke, euh, vrouw :)

Amdfreaker

Legacy Member
Zullen er speciale acties zijn donderdag bij opening Saturn Wilrijk?

Flashke

Legacy Member
Voor welke producten? Ik kan morgen wel eens rondkijken...
Pfff... Net gedaan met werken (van 8.00 tot 22.30). Zo'n opening is veel werk.

SlyR

Legacy Member
Voor den dienen die zei dat het daar leuk werken is:

Tuurlijk, is bij alle MM's leuk in 't begin. Opleidingen, winkel opbouwen, dikke vette feesten en ik weet niet of ze dit bij jullie gedaan hebben.. nen supercoole teambuilding. Dus, mega om daar te werken ja. En dan den uitleg: jaja, personeel is uiteindelijk 't belangrijkste he.
Achter een jaar verandert dat nogal eens zenne. Dan wordt ge tot op het randje van uitputting geduwd omdat de bazen hun omzetten moeten halen.
Mensen worden buitengesmeten, anderen komen in de plaats die GEEN deftige opleidingen gekregen hebben, wat nog meer druk zet op het oorspronkelijke personeel.

Pfff.. aan de zotten die daar nog willen gaan werken... IK ben toch niet gek!
Ge wordt met moeite betaald en overuren doen enzo, maar denkt ge dat ge die kunt terugpakken? Maar banee. Ik ben daar een hele tijd geleden weggegaan en content geweest van daar niet meer te komen!

En of het nu Saturn of Mediamarkt is, ik kom daar niet meer binnen en ga zeker geen geld aan die klojo's hangen. En ook, ik weet ook hoeveel producten daar terugkomen en terug verkocht worden als nieuw... Vies ze...

Cron

Legacy Member
whacker zei:
@ Suicide Monkey: bij mij was 't nog erger: mijn ma haar nieuwe vriend had ne laptop nodig. Ze gaan die halen bij de MM. Ze zien die daar staan en hij probeert die wa en 't was ne goeie. Er was nog maar één over in de rayon. Ze pakken die dus mee, komen thuis en merken dat er een toets ontbreekt (hij was trouwens duidelijk al eens gebruikt). Ze gaan terug (nog geen uur later zijn ze terug in de winkel) en ze hebben een drie kwartier moeten uitleggen aan dat mens dat dat al zo was ("Maar dat kan niet mijnheer, wij checken hier alles") en dat zij dat niet gedaan hadden ("Da's meestal iets dat de gebruiker mis doet als het keyboard kapot is"). Uiteindelijk heeft ze dan toch maar "store credit" gegeven met een gezicht tot op de grond.
Die "store credit" is trouwens 't enige dat ze nog geven heb ik den indruk. Redelijk stom als ge één bepaald product wou dat ze niet meer hebben...


heb iets soortgelijk voorgehad in de carrefour.
Laptop gekocht, thuisgekomen, werkte ni goed.

Teruggegaan en WEL geld teruggekregen.
Geen store credit, gewoon mijn eigen geld :)

Gromme

Legacy Member
Ik denk dat er genoeg redenen zijn opgenoemd waarom de kleine zelfstandige zeker zal blijven bestaan.

EagleEye

Legacy Member
MinM zei:
voor de mensen die het willen weten
de UT3 demo die draaid op de 2 game pc's heb ik dus verzorgd ...
qua venyls kan ik u zeggen dat wij oude elpee's hebben en ook dance elpee's
Toen ik er geweest ben me ne maat, hebben wij de controls nog op de juste moeten zetten (die ging vooruit met de w ipv de z :D) en er hing geen netwerkkabel tussen de pc's, wa voor een paar schamele centen toch voor veel meer plezier kan zorgen), maar 't was toch plezant ;)

Alleen waren die HP'kes misschien niet de beste pc's om UT3 op te draaien :D maar daar kunde gij niks aan doen hé

DBK

Legacy Member
vrijdag draaide Crysis in Wilrijk daar op nen pc tegen 5fps ofzo :D

Forze

Legacy Member
20-25fps @ medium detail buiten post processing @ low, resolutie 1280x800, geinstalleerd & getest door ondergetekende. Die staat geinstalleerd op een HP met een Geforce 8600GT.

Als er snotjong die instellingen natuurlijk verkloten, draait die idd slechter ;) .

Het doel is gewoon de mogelijkheden laten zien van een betaalbare merk-pc met recente topgames. Vergeet niet dat het grootste deel van de gamers met low end grafische kaarten werken & daarmee is het belangrijk alles in verhouding te zien.

DBK

Legacy Member
Forze zei:
20-25fps @ medium detail buiten post processing @ low, resolutie 1280x800, geinstalleerd & getest door ondergetekende. Die staat geinstalleerd op een HP met een Geforce 8600GT.

Als er snotjong die instellingen natuurlijk verkloten, draait die idd slechter ;) .

Het doel is gewoon de mogelijkheden laten zien van een betaalbare merk-pc met recente topgames. Vergeet niet dat het grootste deel van de gamers met low end grafische kaarten werken & daarmee is het belangrijk alles in verhouding te zien.
mja kweet ni wat er met was gebeurd maar da schokte mega hard toen ik vrijdag daar ff op wou spelen

de Waaslandwolf

Legacy Member
Osi` zei:
Shit, die acer 5920 kon ik ergens in een pc shop (online) goedkoper vinden en toch in de MM voor 200 euro meer gekocht :( Kon het dus eigenlijk perfect bewijzen en dus voor die lagere prijs gekocht hebben.

Dacht dat dat enkel geldde voor de carrefour ofzoiets of een ander winkel die dat deed.
In principe laten bijna alle winkels hun prijzen wel zakken, als ge zegt (en bewijst) dat het op een ander goedkoper is. Geen idee of ze ook internetwinkels aanvaarden als bewijs, maar als het in nen andere reguliere keten goedkoper staat, is het toch altijd aan te raden dat eventjes te vermelden.:p

Forze

Legacy Member
Internetwinkels worden niet aanvaard, buiten Forcom natuurlijk ;)

& idd iemand had dienen pc me Crysis op very high gezet ipv medium @ 1440x900, en had me vergist van toestel : het is een fujitsu scaleo met een 8800GTS 320mb ;)

Conqie

Legacy Member
Forze zei:
20-25fps @ medium detail buiten post processing @ low, resolutie 1280x800, geinstalleerd & getest door ondergetekende. Die staat geinstalleerd op een HP met een Geforce 8600GT.

Als er snotjong die instellingen natuurlijk verkloten, draait die idd slechter ;) .

Het doel is gewoon de mogelijkheden laten zien van een betaalbare merk-pc met recente topgames. Vergeet niet dat het grootste deel van de gamers met low end grafische kaarten werken & daarmee is het belangrijk alles in verhouding te zien.

das gewoon een domme zet imo, zet daar dan toch een spel op zoals timeshift; op high.
nu ziet het er niet uit en lagged het dan nog...
mensen dat zo'n pc kopen zien immers dat hij "nu al problemen heeft"
n/o ;)

en je bedoelt toch die rechtste pc met "shooter" bij?
Ik ben er vrij zeker van dat dat geen 8800 gts was ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan