Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kzie daar geen topic overUser_BELGIUM zei:thread v Anime forum es bezien

w00tw00t zei:merci
zalig da is net wat ik zocht
Moeha da wordt sparen en wss vergunning hale![]()
Flipkikker zei:Vergunning voor een zwaard??
w00tw00t zei:merci
zalig da is net wat ik zocht
Moeha da wordt sparen en wss vergunning hale![]()

SpArdA zei:Een sierstuk kan je zo kopen hoor.
Het is pas wanneer je naar een seminar gaat met een rugzak vol zwaarden dat je best wat legitimatie kan tonen aan de politie...kuch.![]()
w00tw00t zei:Mja ik wil nie echt sierstukken hebben maar meer naar het echte toe
SpArdA zei:Een sierstuk kan je zo kopen hoor.
Het is pas wanneer je naar een seminar gaat met een rugzak vol geslepen zwaarden dat je best wat legitimatie kan tonen aan de politie...kuch.![]()

Flipkikker zei:ik geloof niet dat er velen vechten/trainen met een scherp zwaard![]()

Flipkikker zei:ik geloof niet dat er velen vechten/trainen met een scherp zwaard![]()

SpArdA zei:Met sierstuk bedoel ik een (ongeslepen) zwaard dat je niet gaat gebruiken bij het uitoefenen van een martial art.
Ik zou er in dat geval niet teveel geld aan uitgeven, voor iets meer dan 150€ heb je al een degelijke replica, wij haalden die ook altijd bij de Martial Sport.
Hier heb ik nog een threadje voor je opgevist:
https://www.beyondgaming.be/archive/anime.46/katana-kopen.425678
Flipkikker zei:ik geloof niet dat er velen vechten/trainen met een scherp zwaard![]()
SpArdA zei:Dat klopt, maar bij ons hadden de meesten vanaf 1ste Dan toch een geslepen zwaard.
Echt trainen doe je er natuurlijk niet mee, maar ik heb zo toch verschillende initiaties gehad, vooral om het verschil te merken en er mee te leren omgaan.

w00tw00t zei:Als ik me niet vergis moet je een vergunning in gemeentehuis halen, zelfs al ga je de wapens als verzamelobjecten gebruiken. Of was het alleen ma zo bij geweren.
Ben niet zeker