Archief - reportage games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Santa

Legacy Member
Zoek beter die site op waar je gratis enquetes kan maken. Dan staan die direct online.

LeSec

Legacy Member
Nogal vrij veel rare zinsconstructies en spellingsfouten voor een student journalistiek niet?

Spijtige zaak en nja kzou zeggen, maak een online enquête aan, je gaat veel meer respons krijgen op die manier...

marcel

Legacy Member
slechte enquete imo

vraag 2 en 3 zijn hetzelfde

en in vraag 1 zit een stelling waar ge eigenlijk een vraag van had kunnen maken, maar die nu wordt opgedrongen als waarheid (spel zonder geweld = voetbal zonder bal, alsof een game niet zonder geweld kan)

vraag 6 is eigenlijk irrelevant

en de vraagstelling is zo subjectief als maar kan, ik dacht dat ge journalistiek studeerde?

Killer Queen

Legacy Member
Het zal misschien nog het eerste jaar zijn :)
Hij zegt gewoon dat hij een journalistiek werk maakt he,
dat kan toch ook in het middelbaar gedaan worden.

Misschien eventjes bij prof/docent/leerkracht langslopen en feedback vragen voor die vragen..

XdonnieX

Legacy Member
Auch, jullie halen nogal snel de zweep boven, toch bedankt aan die ene persoon die antwoordde.
Het is geen enquête, maar wat vraagjes.
Vraag zes is een noodzaak.
De vergelijking in vraag één is inderdaad overbodig en kan verkeerd geïnterpreteerd worden. Daarvoor mijn verontschuldigingen.
Je hoeft ook niet op alles te antwoorden.
Nu, haast overmande me en daarom heb ik hier en daar wat dingen aangepast.
Alle kritiek mag je mailen naar me.
En ik ben ijdel, dus waar zitten de spellingsfouten, one can only learn.

edit: typo

MarG

Legacy Member
XdonnieX zei:
Alle kritiek mag je mailen naar me.
En ik ben ijdel, dus waar zitten de spellingsfouten, one can only learn.


Inleiding: "wordt er al snel met een beschuldigende vinger naar games gewezen als er weer eens iets gewelddadig (en maatschappelijk onverantwoord) op straat gebeurd"

==> adjectief weglaten + GebeurT.


Bij vraag 3: Geef een korte inleiding waarover 'Canis Canem' gaat. Niet iedereen heeft dezelfde achtergrondkennis als jij.

Vraag 6: "Enkele mensen beweren dat de Wii-console de drempel tot het plegen van geweld verlaagd wegens het ongeëvenaarde gevoel van realisme."

==> ofwel 'heeft verlaagd' ofwel 'verlaagt'

Het zou kunnen dat er nog fouten instaan, ik heb de tekst maar vluchtig bekeken. Ik snap echt niet goed wat je met die vragen gaat doen. Ze lijken mij totaal arbitrair gekozen. Vragen om te vragen imo.

XdonnieX

Legacy Member
De vragen zijn gebaseerd op wat er onlangs in de media aan bod is gekomen over games. Dus het hele grote nieuws, zoals de heisa rond 'Bully'. Die vraagjes zijn om te weten te komen wat de gamers daar zelf over denken. Ik ben nu bezig met een enquête te maken. Als er dingen zijn dat ik over het hoofd zie, laat het maar gerust weten. En ik maak zo snel mogelijk een enquête.

Killer Queen

Legacy Member
De verbeterde vragenlijst is al stukken beter.
Maar als je een game zoals Bully wil navragen neem je dat dan ook best specifiek op he.

ElBramo

Legacy Member
Kga geen word document downloaden, om het in te vullen en waar het dan achter te laten?

marcel

Legacy Member
ik zou eigenlijk ook als vraag zetten:

"is geweld noodzakelijk in games"


toch een belangrijke vraag voor dit thema, imo

Chalk

Legacy Member
Doen jullie nu allemaal K*T of zijn jullie gewoon zo?
er bestaan zoveel UPLOADPROGRAMMAS, SITE's
En spellingsfouten.. maakt toch niet zoveel uit hoor.

Quilombo

Legacy Member
maakt wel uit.
en student die iets vraagt maar niet eens de moeite doet om zijn vraag juist te schrijven en bovendien de gevraagde nog verplicht om uit te zoeken waar te uploaden en dergelijke... die kan er naar fluiten zoals je hier wel ziet.

je moet het de gevraagden gemakkelijk maken, niet hen extra belasten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan