Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frontpage zei:Ge moet dus oppassen met die pillen, das alleen geschikt voor mensen met ADD of ADH
of autisme of NLD
ge0x. zei:Ik dacht dat rilatine een amphetimine is, dus in theorie zou dat de werking van de alchohol moeten tegen gaan, maar ik weet niet hoe dat zit als je ADD hebt.
Hiapoe zei:eerlijk gezegd zou ik eerder stoppen met veel drinken dan met relatine pakken... alcoholicus zijn, is nog heel wat erger dan ADD hebben imo!
http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/ff100206e.jpgbollie69 zei:mensen mensen, het is relatine, niet rilatine![]()
Toreador zei:beide bestaat, zelfde medicijn, andere uitgever..
Thin Liz zei:Rilatine... en Rilatine is enkel te krijgen op voorschrift voor mensen met ADHD of mensen met een specifieke vorm van slaapstoornissen.
Joachim_staelen zei:Ge gaat het rapper voelen in uwen kop ze.
Tijdens de examens pakte ik ook Relatine (voor concentratie en dergelijke).
Achter de examens eens goed doorgezopen en na 4 pinten was ik al licht in mijn hoofd (normaal gebeurd dat na het dubbele).
Dus weest gewaarschuwt![]()
Desertfish_88 zei:Het sneller voelen van de verdoving is één ding,
ge gaat uwe lever naar de verdoemenis helpen met al die gifstoffen in uw lichaam. Als ge aan de relatine (of iets anders) zit, maximum 1 pintje per dag (als ge goed gebouwd zijt 2) om gezond te blijven...
Is het verplicht da ge uw relatine constant pakt?
Ik zou aanraden om die de dag da ge weggaat niet te nemen, of 's morgens zo vroeg mogelijk die relatine nemen, en 's avonds zo laat mogelijk beginnen met alcohol drinken. Ook veel water drinken, dat helpt uwe lever om het te metaboliseren.
Het is nie dat uwe lever op een dag gaat zeggen van "stop, teveel", maar als ge levercellen vernietigt, groeien de "nuttige" cellen daar sneller aan dan de "vul"cellen. Op den duur is uwe lever gewoon een inactief gezwel dat daar maar zit te zitten.
jannos zei:Of als je vader dokter is.
Nee, het is niet altijd voor mensen met ADHD.
Ik heb het vroeger (3-5 jaar geleden, ben nu 19) dit elke dag gepakt, in steeds hogere dosisen, uiteindelijk tijdje concerta gepakt, het hielp me niet beter studeren, maar wel voor me beter te kunnen concentreren.
Daarin heeft het nut, een studiemethode moet je aanleren, bij het concentreren, moet je soms geholpen worden.
Ik heb het laatst met de examens nu ook terug beginnen te nemen, het was m'n pa die het voorstelde, maar vanaf morgen stop k ermee, omdat ik vlugger last krijg van bijwerkingen (als me een grote oefening niet lukt, krijg ik vlug hartkloppingen.)
Dus rilatine / concerta pakken, uw dokter weet er het best wat je ermee kunt doen.
Ik spreek hier over ECHTE dokters, geen lapzwanzers die briefkes schrijven voor mense die NIET ziek zijn.
Thin Liz zei:Rilatine... en Rilatine is enkel te krijgen op voorschrift voor mensen met ADHD of mensen met een specifieke vorm van slaapstoornissen.