Archief - Red De Paddo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mac de gek

Legacy Member
de nederlandse regering hrrft beslist om de bekende natte magische muschroom nu ook onder de opium wet te laten vallen.:puke:
dat wil zeggen dat alle paddo's nu illigaal zullen worden.
gelukkig is er enorm veel protest gekomen tegen deze nieuwe wet.
je kan nu een petitie tekenen tegen deze wet.
www.reddepaddo.nl
zonder paddestoel is er geen magische spirituele wereld meer!
teken deze petitie en
de paddo zal u eeuwig dankbaar zijn
:niceone:

Gromme

Legacy Member
Ze 'moeten' het ter beschikking stellen van de inwoners van Nederland zodat ze nog steeds controle hebben. Nu vrees ik dat er meer slachtoffers zullen vallen dan ervoor.

menlor

Legacy Member
En als ge da illegaal moet kopen, wete ni wa voor paddo's het zijn enzo. Nu is het iets of wat gecontroleerd

Gavin

Legacy Member
Ik voel het al, hier gaan weer straffe uitspraken gedaan worden!

Het woord verstandig is al gevallen, nu 'verantwoordelijkheid', 'schadelijk', 'festival' en 'alcohol' nog!

Owja, 'voedzaam' en 'noodzakelijk' niet vergeten!

Parnakra

Legacy Member
Nou, laat mij de eerste zijn om alle paddo- en andere drugsgebruikers te stigmatiseren en ze een gebrek aan intelligentie toe te wijzen.

Ble$$ed^

Legacy Member
jooww , ik zen ier veur moun petiese want kwil zweven & trippeeuhn! jeee

KO

Legacy Member
Ach, toen ik vandaag vertelde aan mijn nieuwe klasgenootjes dat ik nog een joint had gerookt werd ik nogal raar bekenen. "Ma allez, nog nooit ? Gij? da kan toch ni"

Toen ik daaraan toevoegde dat ik zelfs nog nooit aan een sigaret heb getrokken werd ik al helemaal in twijfel getrokken. Ik was blijkbaar de enige van m'n hele groep die nog nooit 1 of andere vorm van drugs had gebruikt...

Wat ik hier mee wil zeggen is dat het blijkbaar allemaal zó sociaal aanvaard is dat het verbieden ervan mij zinloos lijkt.
Principes bestaan toch niet meer...
Laat het legaal. Jammergenoeg is het verbieden van dergelijke producten niet genoeg om mensen er vanaf te houden. Ach ja...

Bose

Legacy Member
=[KO]=;9240794 zei:
Ach, toen ik vandaag vertelde aan mijn nieuwe klasgenootjes dat ik nog een joint had gerookt werd ik nogal raar bekenen. "Ma allez, nog nooit ? Gij? da kan toch ni"

Toen ik daaraan toevoegde dat ik zelfs nog nooit aan een sigaret heb getrokken werd ik al helemaal in twijfel getrokken. Ik was blijkbaar de enige van m'n hele groep die nog nooit 1 of andere vorm van drugs had gebruikt...

Wat ik hier mee wil zeggen is dat het blijkbaar allemaal zó sociaal aanvaard is dat het verbieden ervan mij zinsloos lijkt.
Principes bestaan toch niet meer...
Laat het legaal. Jammergenoeg is het verbieden van dergelijke producten niet genoeg om mensen er vanaf te houden. Ach ja...

drank?

Bose

Legacy Member
=[KO]=;9240801 zei:
Illegale drugs dan. Ik denk dat mijn tekstje wel duidelijk genoeg was zonder expliciete vermelding maar ja.

eigenlijk wel maja :p

anyway: ben er zelf geen gebruiker van, maar ze hadden het imo beter legaal gehouden. Voor de mensen die het dan wel willen doen, is het dan toch "veilig".

sink

Legacy Member
gisteren in 'spuiten & slikken' kwam het ook ter sprake..
feit is nu dat de paddo's in het illegale wereldje gaan terecht komen, dwz minder controle.. meer 'ongelukjes'.. iig geen goeie zaak..

nuja, om =[KO]= bij te treden, ook ik heb nog nooit een jointje gerookt, en ben ondertussen al ruim 22j
ok ja, ik drink wel eens graag in het weekend, maar daar blijft het bij.. m'n eerste en enige ervaring met échte drugs is een spacecake.. die me niet zo goed bevallen was.. al was er gelukkig een maat bij die me wist gerust te stellen en 'begeleide'.. anders was het wsl niet goed gekomen..
andere keren heb ik al veel bij maten gezeten die aan't smoren waren, en heel wat van hun rook ingeademd ook (in beperkte mate voel je ook wel 't effect :lol:) maar zelf heb ik het nog nooit gedaan..

Hmgrwngd

Legacy Member
Een extra bullshit-regel erbij ?
Say it ain't so !

(sommige) drugs legaal houden zou willen zeggen dat je aanvaardt dat er drugs zijn, en dat er mensen drugs willen gebruiken; en dat kan natuurlijk helemaal niet. Plak er een verbod en een straf op, tzal wel weggaan!

Nou, dat is dan weer opgelost.

Snd

Legacy Member
naar eigen ervaring en zéker na het lezen van dit vind ik het heel erg dat ze de paddos in het illegale circuit pushen.

Als ik wil trippen, moet ik dan eerst naar één of andere louche dealer gaan ofzo? No thx :(

"There goes my freedom to think..'

Hmgrwngd

Legacy Member
e-jector zei:
Als ik wil trippen, moet ik dan eerst naar één of andere louche dealer gaan ofzo? No thx :(

Je kan ook direct naar de hoofd-distributeur gaan.
(de natuur dus)

Ze is wel beetje pissed omdat bepaalde delen van haar eigen proberen andere delen illegaal te maken en uit te roeien. Dus kijk uit je doppen !

(it grows on cow-shit ! That's good shit :) )

Emerxill

Legacy Member
Probleem van de wetgever eh, waar trekt ge de grens?
Sommige van die paddo's zijn wel straf spul en gevaarlijk. Een paar kennissen van mij zijn ooit in zo ne trip to magicland blijven hangen en zijn jaren later psychisch nog niet helemaal hersteld.
In dat opzicht kan ik ergens wel begrijpen dat het verboden wordt.

GeTa

Legacy Member
Emerxill zei:
Probleem van de wetgever eh, waar trekt ge de grens?
Sommige van die paddo's zijn wel straf spul en gevaarlijk. Een paar kennissen van mij zijn ooit in zo ne trip to magicland blijven hangen en zijn jaren later psychisch nog niet helemaal hersteld.
In dat opzicht kan ik ergens wel begrijpen dat het verboden wordt.

Zoals dus al gezegd: Die paar dorpsidioten die iets willen proberen en iets uithalen?
:D

mac de gek

Legacy Member
Emerxill zei:
Probleem van de wetgever eh, waar trekt ge de grens?
Sommige van die paddo's zijn wel straf spul en gevaarlijk. Een paar kennissen van mij zijn ooit in zo ne trip to magicland blijven hangen en zijn jaren later psychisch nog niet helemaal hersteld.
In dat opzicht kan ik ergens wel begrijpen dat het verboden wordt.

euh
oe das mogelijk?!
sukkelaars

Boddah

Legacy Member
Er zullen altijd wel excessen zijn. Kijk naar alcohol: jaarlijkse duizenden verkeersdoden en het aantal alcoholisten blijft toenemen. Maar deze drug blijft legaal.

Er zijn enkelen die een slechte ervaring hebben met een paddo en hup, verbieden die handel. Ik vind die beslissing veel te impulsief.

Cycloon

Legacy Member
g3t4 zei:
Zoals dus al gezegd: Die paar dorpsidioten die iets willen proberen en iets uithalen?
:D

Ge moet daar nie persé nen dorpsidioot zijn. Sommige mensen zijn zoiezo psychisch labiel (mss zonder dat dat gemerkt wordt door de buitenwereld) en die zijn zoiezo een vogel voor de kat. Bij die mensen is het vaak niet door stoerdoenerij maar eerder zwakke wil. Of wil je aan elke paddo shop nen psychiater zetten om da te controleren?

Van mij mag het gerust verboden blijven.

GeTa

Legacy Member
Enkelen die een slechte ervaring hebben?
Das mssn een beetje weinig gezegd eh...
Heb toch wel al een aantal keren verhalen gelezen van mensen die mekaar afmaken, mensen die mekaar aanvallen, mensen die van een gebouw springen.
Allemaal onder invloed van paddo's.
Over laatst nog maar, 2 Britten nemen paddo's, de ene Brit valt de andere aan zonder aanleiding.
Stelt u voor dat ge in Amsterdam loopt met uw vriendin naast u en dat er ineens 2 zotten op jullie komen gevlogen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan