svenneken
Legacy Member
:doc: aangezien er hier veel gsm gebruikers zullen zitte. hierbij deze vraag
kheb dus proximus pay and go , 0476/... en sinds gisteren heb ik iets raar voor
ik kan smsjes sturen maar ik krijg geen afleverrapporten.. er blijft altijd wachtend staan.. terwijl de berichtjes degelijk toekomen:doc:
en als iemand van proximus naar mij stuur, krijg ik het niet toe..
en bij een andere operator wel
kvind dit dus heel raar:doh: tkan ni anders dan aan mijn sim kaart liggen denk ik.. maa rheeft iemand hiermee al ervaringen
ge zou mij er e groot plezier mee doen
:applause:
kheb dus proximus pay and go , 0476/... en sinds gisteren heb ik iets raar voor
ik kan smsjes sturen maar ik krijg geen afleverrapporten.. er blijft altijd wachtend staan.. terwijl de berichtjes degelijk toekomen:doc: en als iemand van proximus naar mij stuur, krijg ik het niet toe..
en bij een andere operator wel
kvind dit dus heel raar:doh: tkan ni anders dan aan mijn sim kaart liggen denk ik.. maa rheeft iemand hiermee al ervaringen
ge zou mij er e groot plezier mee doen
:applause: