Gentille
Legacy Member
Sinds ik thuis ben, deze middag, heb ik geen ontvangst meer op mijn GSM van het proximus netwerk. Ook mijn zussen en ouders niet, we zijn allemaal aangesloten op het proximus netwerk. In de ergernisthread heb ik hier en daar een gelijkaardig geval gelezen. Iemand een idee wat het kan zijn, is het streek verbonden of volledig België?

