Archief - Proximus Gewoon Super Niet dus!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

themummy123

Legacy Member
baris zei:
Pm me het nummer en zal ervoor zorgen dat het je niet meer stoort!



Ben een turk dus los het wel even op voor je ;)


Echt kapotlachen bij deze post. TYPISCH een Turk.:p
Die gedrag van "Hey moat, laat dat effe aan mij over, kzalle kik dat wel effe afhandelen":)

ps
Kben ook een Turk.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
baris zei:
Pm me het nummer en zal ervoor zorgen dat het je niet meer stoort!



Ben een turk dus los het wel even op voor je ;)

Ja, en moest het een Belgisch nr geweest zijn dan ging ik het wel eens oplossen, want dat gaat direct als iemand dezelfde nationaliteit heeft!

themummy123

Legacy Member
Mocht het een nummer van Montenegro zijn, dan ken ik wel een vriendin die dat kan regeleren. No prob!!

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Waar internationale connecties toch allemaal voor kunnen dienen.

Boddah

Legacy Member
baris zei:
Pm me het nummer en zal ervoor zorgen dat het je niet meer stoort!



Ben een turk dus los het wel even op voor je ;)

"Ik heb handboeien en ik heb pepper spray. Aaaight?"

OT: Is er geen wet tegen stalking?

Xitra

Legacy Member
Nee, serieus! Ik zeg gewoon stop met mijn ''nicht/zusje'' lastig te vallen!
100% dat ze stoppen. HAHAHA!

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Die Turk zal wel weten naar wie hij belt zeker, aangezien hij ook zijn nieuwe nr te weten is gekomen (vind ik wel vreemd ma kom).

Xitra

Legacy Member
Yeh, geef het nummer ik zorg er voor dat hij/zij je niet meer stoort!

WimLuyckx

Legacy Member
Ik heb gisteren zelf contact opgenomen met die turk en hem uitgelegd dat het dus verkeerd verbonden was...

Oké hij verstondt het niet goed dus maar gesmst en hij heeft teruggesmst dat het hem spijt en dat hij een verkeerde nr heeft gekrege van iemand... Dusja afwachten nu :D

Rage

Legacy Member
Ge hebt u zo zorgen zitten maken over een onbekende Turk die u belde & smsde en ge hebt niet 1 keer de moeite gedaan om eens aan die kerel te vragen waarom die u belt? Eerst met proximus & de politie babbelen voor ge babbelt met iemand die u belt? Of begrijp ik het hier verkeerd.

Grayfox

Legacy Member
Ze kunnen da wel blokken, gewoon verkeerde kerel aan de telefoon gehad.. andere optie is een gsm kopen die nummers kan blokeren of progje downen voor je gsm die nummers blockeert (soort van blacklist)

WimLuyckx zei:
Ik heb gisteren zelf contact opgenomen met die turk en hem uitgelegd dat het dus verkeerd verbonden was...

Oké hij verstondt het niet goed dus maar gesmst en hij heeft teruggesmst dat het hem spijt en dat hij een verkeerde nr heeft gekrege van iemand... Dusja afwachten nu :D
Euh... dus gij gaat naar de politie met een klacht voordat ge tegen die gast gezegd had dat em een verkeerd nummer had? Wtf :wtf: verbaasd me echt wel dat dat niet het eerste was dat je gedaan had...

GaMe®

Legacy Member
Ma kerel doe eens niet zo negatief.
Ga gewoon eens langs bij een belgacom winkel, daar kunt ge het persoonlijk oplossen.

Ik ga ook altijd naar de winkel in de stad ipv naar hun klantendienst te bellen als ik ergens mee zit. Daar helpen ze u onmiddelijk verder en geven ze u soms nog iets extra's.

BenneB

Legacy Member
WimLuyckx zei:
Ik heb gisteren zelf contact opgenomen met die turk en hem uitgelegd dat het dus verkeerd verbonden was...

Oké hij verstondt het niet goed dus maar gesmst en hij heeft teruggesmst dat het hem spijt en dat hij een verkeerde nr heeft gekrege van iemand... Dusja afwachten nu :D

omg da hadde wel wa rapper kunnen doen precies :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan