tupw
Legacy Member
Hey
Kan hier iemand goed informatica en namelijk nog programmeren?
Ja mijn probleeem is dat we zo een programma moeten maken over gemiddelde. Het moet zo zijn dat programma : je berekent het gemiddelde van de getallen. Je moet met behulp van een REPEAT statement de neg. invoertallen bv -1 weigeren. En als je je invoertallen aan het geven bent voor je gemiddelde, dan als je 0 ingeeft dan berekent hij het gemiddelde van al je invoertallen( de nul mag hij niet meetellen).
Zo ja kan je dit goed wil je me toevoegen of laat hier je e-mail achter dan kan ik je eens op msn spreken over dit onderwerp want heb namelijk een probleem.
Alvast bedankt jongens en meisjes
msn : [email protected]
Kan hier iemand goed informatica en namelijk nog programmeren?
Ja mijn probleeem is dat we zo een programma moeten maken over gemiddelde. Het moet zo zijn dat programma : je berekent het gemiddelde van de getallen. Je moet met behulp van een REPEAT statement de neg. invoertallen bv -1 weigeren. En als je je invoertallen aan het geven bent voor je gemiddelde, dan als je 0 ingeeft dan berekent hij het gemiddelde van al je invoertallen( de nul mag hij niet meetellen).
Zo ja kan je dit goed wil je me toevoegen of laat hier je e-mail achter dan kan ik je eens op msn spreken over dit onderwerp want heb namelijk een probleem.
Alvast bedankt jongens en meisjes
msn : [email protected]
