[TFT]Poky
Legacy Member
Sinds 2 dagen, gaat telenet tergend traag.
Nu het rare van al is dat het traag gaat alleen s'avonds, dus overdag zijn er geen problemen en later op de avond ook niet.
Ligt dit probleem bij telenet?
En kan ik ergens zien of ze aan het werken zijn in de buurt aan hun lijnen of iets dergelijk.
Nog mensen met dit probleem?
Nu het rare van al is dat het traag gaat alleen s'avonds, dus overdag zijn er geen problemen en later op de avond ook niet.
Ligt dit probleem bij telenet?
En kan ik ergens zien of ze aan het werken zijn in de buurt aan hun lijnen of iets dergelijk.
Nog mensen met dit probleem?





(vb. vrtnieuws.net ) Nieuwsgroepen daarentegen kan ik wél op volle snelheid afhalen, maar surfen loopt de laatste dagen niet zo lekker. (alhoewel het tijdsafhankelijk is, en de ene dag gaat het al wat beter dan den andere)