Archief - Problemen met telenet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[TFT]Poky

Legacy Member
Sinds 2 dagen, gaat telenet tergend traag.
Nu het rare van al is dat het traag gaat alleen s'avonds, dus overdag zijn er geen problemen en later op de avond ook niet.

Ligt dit probleem bij telenet?

En kan ik ergens zien of ze aan het werken zijn in de buurt aan hun lijnen of iets dergelijk.

Nog mensen met dit probleem?

epsilon

Legacy Member
Hetzelfde antwoord als altijd, voor vragen over je verbinding.
015/ 666 666

De status van het netwerk wordt ook weergegeven op de statuspagina op de helpdesk site.
Ook storingen/geplande werken worden hier aangekondigd, maar dit is niet altijd up-to-date.

Ik vermoed dat jouw probleem het gevolg is van een overbelaste node.

pieta

Legacy Member
dudes, volgens mij ist tijd om een nieuwe regel toetevoegen ivm telenet...

KIA_Killer

Legacy Member
Een of ander iets op deze site mss aanbrengen dat doorverwijst naar de site van telenet. Blijkbaar hebben enkele mensen hier duidelijk nog niet door dat deze site losstaat van de ISP Telenet zelf...

Zucht :)

epsilon

Legacy Member
Er staat een mega banner van telenet bovenaan met alles wat je nodig hebt. En de link 'Klantendienst' spreekt voor zich denk ik.

[TFT]Poky

Legacy Member
mijn vraag was ook of misschien andere mensen van in mijn buurt misschien ook hetzelfde probleem hebben.

Goed zeg als ge al niets meer moogt vragen hier, trouwens klantendienst ik denk niet dat die nu nog bereikbaar zijn.

zipke

Legacy Member
Hey, ik ben iemand van uw buurt :p
Oké, even melden dat het een straat verder even traaaaaaaaaag gaat.
Een pagina openen (google) duurt hier een minuut ofzo... Maar bon we klagen niet want we moeten nog even studeren Poky ;)

Groetjes, Z.

Starrk

Legacy Member
Wat ik recent heb is dat mijn pageload toch een seconde of 2 langer duurt.

[TFT]Poky

Legacy Member
ah toch nog mensen :), hier gaat het bij momenten normaal dan weer tergend traag

DJ 0lly

Legacy Member
bij mij gaat het echt TERING traag 't is gelijk dat 'k op smallband zit soms zelfs erger, en 'k zit helemaal niet op smalband !
't is nu al 3 dagen aan stuk echt nie geestig zenne
kan evengoe in de gewoone telefoonlijn inknallen daarvoor betalen wij 50€ in de maand ::( :s

Kenz0r

Legacy Member
Ik heb nu ook een maand en een half last met de snelheid, zowel download (1/4 van de normale snelheid) als upload (ik krijg extreem veel connectie verlies).
Ik heb het opgegeven en gewoon overgestapt naar VDSL. Binnen een goeie week heb ik het.

Ik ga hier mijn gal niet uitspuwen over Telenet, jaren content geweest, maar nu... :x

lobotomix

Legacy Member
kenzor wss heb jij probleempje met spyware ofzo, heb ik ook voorgehad, door zo een hijacklog te maken en bepaald item te verwijderen wertke alles terug vlot

KO

Legacy Member
[TFT]Poky;8188068 zei:
Sinds 2 dagen, gaat telenet tergend traag.
Nu het rare van al is dat het traag gaat alleen s'avonds, dus overdag zijn er geen problemen en later op de avond ook niet.

Ligt dit probleem bij telenet?

En kan ik ergens zien of ze aan het werken zijn in de buurt aan hun lijnen of iets dergelijk.

Nog mensen met dit probleem?

Ik al 2 weken.

Over 20 minuten kan ik officieel m'n Dommel aanvraag indienen. (Telefoonlijn eindelijk geactiveerd bij Belgacom).

Preske

Legacy Member
[TFT]Poky;8188068 zei:
Sinds 2 dagen, gaat telenet tergend traag.
Nu het rare van al is dat het traag gaat alleen s'avonds, dus overdag zijn er geen problemen en later op de avond ook niet.

Ligt dit probleem bij telenet?

En kan ik ergens zien of ze aan het werken zijn in de buurt aan hun lijnen of iets dergelijk.

Nog mensen met dit probleem?

toevallig geen telenet turbo?
ik zou in ieder geval eens gaan horen bij pub.telenet.be/forum.

is de klantenvereniging van telenetklanten

Blackend

Legacy Member
[TFT]Poky;8188068 zei:
Sinds 2 dagen, gaat telenet tergend traag.
Nu het rare van al is dat het traag gaat alleen s'avonds, dus overdag zijn er geen problemen en later op de avond ook niet.

Ligt dit probleem bij telenet?

En kan ik ergens zien of ze aan het werken zijn in de buurt aan hun lijnen of iets dergelijk.

Nog mensen met dit probleem?

Hier ook, sommige sites meerdere malen proberne voor ze willen openen en eer ze dan geopenend zijn (vb alle afbeelding) zijn we al weer 20 sec verder :eek: (vb. vrtnieuws.net ) Nieuwsgroepen daarentegen kan ik wél op volle snelheid afhalen, maar surfen loopt de laatste dagen niet zo lekker. (alhoewel het tijdsafhankelijk is, en de ene dag gaat het al wat beter dan den andere)

en ja, ik woon dus ook relatief in uw buurt hé.

w00tw00t

Legacy Member
woon niet in de buurt maar heb idd ook wel last savonds van surfen dat poketraag gaat en kzit niet op smallband
mja

Private_BE

Legacy Member
Hier gaan bestanden verzenden via msn enzo ook traag en internet valt nog mee terwijl wij Expressnet turbo hebben :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan