Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
da vampire zei:... ik kom er slecht van kan tegen niemand praten niemand ontvangt iets
LSDsmurf zei:


Heb ook al gekekenV0gelz zei:nogtans zegt de msn website dat er geen problemen zijn :/

protnie zei:Heb ook al gekeken![]()
maja tzal wel voor morgen zijn zkr tegen dat weer werkt![]()
Math'ke zei:Ik vraag mij af wat er eigenlijk die mensen bezield, kunnen ze dat niet s'ochtends doen ofzo, djeezes : /