Archief - Probleem met telenet digibox quickmenu

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insomnia187

Legacy Member
Hey,

Heb nu ongeveer al een week een telenet digibox op m'n tv aangesloten. Hoewel telenet deze nog niet komen installeren is, werkt hij. Maar wanneer ik nu naar tv-gids ga, en op een programmaklik, kan ik niet meer nu afspelen drukken, en staat er nu abonneren bij. Normaal gezien heb je minstens 2 maanden gratis kanalen, maar bij elk kanaal werkt dit niet.
Iemand die me begrijpt en me kan helpen?

mvg

Kurobu

Legacy Member
Insomnia187 zei:
Hey,

Heb nu ongeveer al een week een telenet digibox op m'n tv aangesloten. Hoewel telenet deze nog niet komen installeren is, werkt hij. Maar wanneer ik nu naar tv-gids ga, en op een programmaklik, kan ik niet meer nu afspelen drukken, en staat er nu abonneren bij. Normaal gezien heb je minstens 2 maanden gratis kanalen, maar bij elk kanaal werkt dit niet.
Iemand die me begrijpt en me kan helpen?

mvg
meen het die vraag nu ? :wtf:


het antwoord staat in u eigenvraag mijn beste.

Insomnia187

Legacy Member
Ik zei toch dat het daarvoor wel werkte! Dus we hebben die digibox verkocht en het werkte toen wel voor een week, en nu opeens niet meer

Kurobu

Legacy Member
ma u antwoord blijft in u vraag staan.
tis toch normaal als het niet aangesloten is dat het conflicten heeft ?
en heeeeeeel mss is het de digibox zelf da flipt ... ^^

josse

Legacy Member
bij mij werkt dat wel en die moet ook nog aangesloten worden. Bellen met de helpdesk misschien ?

Kurobu

Legacy Member
- telenet helpdesk wat kan ik voor u doen ?
* goeiendag meneer mijn digi box werkt maar half.
- en wat doet hij dan niet of juist wel ?
* wel in de tv gids kan ik geen programa kiezen, er komt op mijn scherm : nu aboneren , maar normaal krijg je dit toch 2 maand gratis ?
- inderdaad meneer dit krijg je 2 maanden gratis. mag ik even je klanten nummer ?
* ja zeker : mijn klanten nummer is .........
- meneer ik zie dat u nog niet aangesloten bent, klopt dit ?
* zeer zeker, ze moeten hem nog komen aansluiten, maar eerst werkte dit.
- wel dan zal er iemand moeten langs komen om hem aantesluiten.
en die zal dan warschijnlijk het probleem verhelpen.

( verder volgt een afspraak maken ;) )

josse

Legacy Member
Niet 100% correct, ze stellen u eerst voor of ze geen doe-het-zelf-pakket kunnen sturen..... dan komt er geen technieker aan te pas.

Kurobu

Legacy Member
idd..

maar het moet geactiveerd worden ?
en dat is mijn punt :p

Rutger

Legacy Member
Gij wilt misschien programma's al bekijken die pas over 3-4 uur op tv verschijnen uit de tv-gids? Dan is het logisch dat het nog niet werkt...

Ik zelf heb een digicorder, iets handiger ! Alles opnemen van tevoren en snachts bekijken na het werk :)

Preske

Legacy Member
Insomnia187 zei:
Hey,

Heb nu ongeveer al een week een telenet digibox op m'n tv aangesloten. Hoewel telenet deze nog niet komen installeren is, werkt hij. Maar wanneer ik nu naar tv-gids ga, en op een programmaklik, kan ik niet meer nu afspelen drukken, en staat er nu abonneren bij. Normaal gezien heb je minstens 2 maanden gratis kanalen, maar bij elk kanaal werkt dit niet.
Iemand die me begrijpt en me kan helpen?

mvg

ja, helpdesk bellen.

maar om curieus te zijn, bij welk kanaal heb je dit voor?

Mr zappa

Legacy Member
Wat kan je doen met je Digibox voor de Telenet installateur langskomt?

Om van alle mogelijkheden van Digital TV te kunnen genieten, moet je over een interactieve Digibox beschikken. In afwachting van een bezoekje van de Telenet installateur kan je, nadat je je liet registeren als Digital TV klant, de Digibox al zelf installeren.

Je hebt dan al meteen toegang tot het uitgebreide zenderaanbod. Het zenderaanbod bestaat uit het basisaanbod en eventueel door jou gekozen aanvullende zenderpakketten.
Je beschikt over de handige TV-gids die je een overzicht geeft van het programma-aanbod van alle zenders voor 2 dagen.

Wat kan je doen nadat de Telenet installateur je Digibox interactief maakt?



Van zodra de Telenet installateur je Digibox interactief maakte, heb je toegang tot alle diensten van Digital TV.

Je geniet van een uitgebreider zenderaanbod.
Je hebt toegang tot de TV-theek.
Je kan elke dag gratis nieuws- en duidingsprogramma’s (VRT en VTM) op aanvraag bestellen.
Je beschikt over een handige en interactieve TV-gids die je een overzicht geeft van het programma-aanbod van alle zenders voor 14 dagen.
Je kan meespelen met meestemmen met tv-programma’s.
Je kan diverse tv-sites raadplegen op je tv-scherm.
Je hebt toegang tot de Telenet shop.
Binnenkort kan je ook e-mailen met vrienden, familie,…


Als je andere box hebt dan moet die ACTIVATIE OPNIEUW GEBEUREN en heb nog nooit van een doe-het-zelf pakket gehorod voor dat lol, wel om de box al te installeren en digitaal zender te ontvangen, dat kan je zelf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan