Insomnia187
Legacy Member
Hey,
Heb nu ongeveer al een week een telenet digibox op m'n tv aangesloten. Hoewel telenet deze nog niet komen installeren is, werkt hij. Maar wanneer ik nu naar tv-gids ga, en op een programmaklik, kan ik niet meer nu afspelen drukken, en staat er nu abonneren bij. Normaal gezien heb je minstens 2 maanden gratis kanalen, maar bij elk kanaal werkt dit niet.
Iemand die me begrijpt en me kan helpen?
mvg
Heb nu ongeveer al een week een telenet digibox op m'n tv aangesloten. Hoewel telenet deze nog niet komen installeren is, werkt hij. Maar wanneer ik nu naar tv-gids ga, en op een programmaklik, kan ik niet meer nu afspelen drukken, en staat er nu abonneren bij. Normaal gezien heb je minstens 2 maanden gratis kanalen, maar bij elk kanaal werkt dit niet.
Iemand die me begrijpt en me kan helpen?
mvg
)

