Archief - post = taxipost?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the boogyman

Legacy Member
Ik heb vorige week een satelliet-setup besteld in nederland en die is gisteren verzonden via post(staat toch zo op hun site..)

Nu,ze zeiden mij dat die er vrijdag normaal hier bij mij moet geleverd worden.

Nu is mijn vraag: Ik denk dat deze geleverd zal worden via taxipost maar staken die mee met de postbedienden en zo of werken die onafhankelijk..?! :unsure:

Terrorist_Hell

Legacy Member
Taxipost is 'n dochteronderneming van de Post, dus de kans bestaat dat die ook staken.

the boogyman

Legacy Member
Dedju é,nu juist met de verlengd weekend kon ik mij eens op de installatie van die satelliet werpen;staken die pipo's nie! :sop:

Kismet

Legacy Member
Ik werk bij de Post en naar mijn weten staakt Taxipost niet en vandaag hebben de meeste facteurs ook gewerkt! Morgen ist een ander verhaal >>> gans Belgie ligt grotendeels plat maar of dat Taxipost ook staakt dat weet ik niet...

Blue-Bora

Legacy Member
Ik heb ook iets besteld dan vanuit de V.S. komt, en ik zou het ook morgen moeten gekregen hebben, maar das niet via de post gegaan denk ik.

Ze hebben dat in de V.S. via www.usps.com gedaan, maar ik weet niet wie da hier gaat leveren.Het pakje ligt in elk geval al 3 dagen bij de douane in Belgie (kheb tracking-nummer), dus ik verwacht dat het morgen aan de koerier word gegeven.

DHL, FedEx, en consoorten werken die morgen dan wel?

the boogyman

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Ik heb ook iets besteld dan vanuit de V.S. komt, en ik zou het ook morgen moeten gekregen hebben, maar das niet via de post gegaan denk ik.

Ze hebben dat in de V.S. via www.usps.com gedaan, maar ik weet niet wie da hier gaat leveren.Het pakje ligt in elk geval al 3 dagen bij de douane in Belgie (kheb tracking-nummer), dus ik verwacht dat het morgen aan de koerier word gegeven.

DHL, FedEx, en consoorten werken die morgen dan wel?



yup!

Mijn pakket is daarnet geleverd met DPD! :D :applause:

Nog een geluk dat het nie met de post moest toekomen.. :woohoo:

Blue-Bora

Legacy Member
the boogyman zei:
yup!

Mijn pakket is daarnet geleverd met DPD! :D :applause:

Nog een geluk dat het nie met de post moest toekomen.. :woohoo:

aaaaah das super !

Ik hoop da het mijn ook met DPD komt se :D

GhO$T

Legacy Member
Kan goed zijn dat taxipost wel werkt hoor vandaag, kweet niet hoe recent deze mededeling op hun site is? :
"Door de nationale syndicale actie bij De Post zijn een aantal van onze depots voor ons niet toegankelijk, waardoor wij geen nationale service D+0 aan onze klanten kunnen aanbieden. Onze excuses voor de mogelijke overlast. "

Dacht dat ze bij de post vooral staakten wegens georoute toestanden en de bijhorende hogere werkdruk, zou dan niet logisch zijn voor taxipost om ook te staken gezien zij niks te maken hebben met georoute. Maar kan inderdaad zijn dat ze vandaag ook lam liggen door blokkeren van de 'gewone' postmensen ofzo, dat doen ze graag die stakende mannen.

Yo-Han

Legacy Member
Aan kismet ..en hoe zit het met gewone pakjes?..ok ze hebben 12 dagen gestaakt in Gent ,gisteren do24 was er efkens de belangrijke post na deze toch wat lange periode van nada post(met verlofdagen bij) ..vandaag vrij25 algemene staking..ik hoop van dinsdag mijn dc'kes toch te zien hoor..

hoe zit het nu met achtergebleven pakjes?..word dat nu geen chaos als alles samen komt van 14dagen..als een mens z'n pakjes verliest in deze hetze draait hij op voor de kosten hé (en kom nie af met ,je had maar fed ex ofzo moeten nemen )

ik vind dat het post management zou moeten betalen voor hun zogezegde slavendrijverij..niet de klant

Pred

Legacy Member
hier hebben we zelfs gewone post gekregen vandaag , even ter info..

Yo-Han

Legacy Member
thx Pred...

er was ook iets in het nieuws van zelf af te halen belangrijke zaken zij m'n ma..als ik weet in welk depot mijn cd's liggen 'te wachten 'haal ik ze wel zelf hoor verdikke

ps normaal hebben courierdiensten en leveringsbedrijven niks met de post te maken..kans is wel groot dat taxipost wat scheef loopt vandaag..tjah een mens moet het slikken,maar of die staking en ONS miserie het postpersoneel gaat helpen,integendeel..betwijfel ik...staken is een mediamode aan 'tworden...een dag,ok ... een week,tjah ... maar 2weken :unsure:

Implar

Legacy Member
een vriend van me is ook nie al te content, die ging normaalgezien vandaag zijn alienware ontvangen...

Blue-Bora

Legacy Member
Mja en ik mijn verlaging voor de auto en men nieuwe velgen......

ARGH !

Dan maar hopen op volgende week dinsdag

xardy

Legacy Member
mja had zo mijnen laptop bij dell besteld op website. Em kwam dan uit ierland via ups. Em is geleverd door een camionet van nen tuinier :p
ups maakt in belgie blijkbaar gebruik van mensen die auto of camionet emmen en wa willen bijverdienen door pakskes te leveren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan