the boogyman
Legacy Member
Ik heb vorige week een satelliet-setup besteld in nederland en die is gisteren verzonden via post(staat toch zo op hun site..)
Nu,ze zeiden mij dat die er vrijdag normaal hier bij mij moet geleverd worden.
Nu is mijn vraag: Ik denk dat deze geleverd zal worden via taxipost maar staken die mee met de postbedienden en zo of werken die onafhankelijk..?!
Nu,ze zeiden mij dat die er vrijdag normaal hier bij mij moet geleverd worden.
Nu is mijn vraag: Ik denk dat deze geleverd zal worden via taxipost maar staken die mee met de postbedienden en zo of werken die onafhankelijk..?!


:applause:
