Candyman66
Legacy Member
Nog een dikke maand en het is alweer kerstmis. De tijd van veel eten en cadeaus. Aangezien het nog even is zou ik eens graag willen horen wat jullie een origineel idee vinden om met kerstmist te doen of te geven. Ik zou heel graag get met mijn vriendin willen doen en ik heb niet zoveel goesting om iets gewoons te kopen, dat kan ik nog wel andere keren doen
Wat hebben jullie in gedachten, wat hebben jullie ooit in het verleden zoal gedaan/gekocht ?
Laat het hier maar weten
Wat hebben jullie in gedachten, wat hebben jullie ooit in het verleden zoal gedaan/gekocht ?
Laat het hier maar weten


