Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
n/o, maar wat verwacht je? tn en bgc geven al jarenlang hetzelfde limiet (op die 2gb na) en na één actie met veel media-aandacht gaan ze die opeens allemaal afschaffen?Mushu zei:Op het eerste zicht niet veel optimisten...
Yankee zei:n/o, maar wat verwacht je? tn en bgc geven al jarenlang hetzelfde limiet (op die 2gb na) en na één actie met veel media-aandacht gaan ze die opeens allemaal afschaffen?
Met een beetje geluk gaan de limieten minimiem omhoog.
En dat de kleinere opeens hun limieten zouden afschaffen lijkt me al helemaal raar, die krijgen nu juist geen kritiek. En als ge een dommel netconnect hebt met 100gb en nachttarief, moet je al niet veel meer aan je limieten denken (op die 0.01% van de internetgebruikers na, die wel meer dan dat gebruikt, maar 't meeste gaat dan ook wel niet legaal zijn daarvan).
) omda ze vonden da we ni meer nodig hadden bij telenet, het is pas een jaar nadien ofzo denk ik terug na 2GB gegaan, ma we bleven voor hetzelfde betalen, asses 

Mette2 zei:Als BGC en Telenet hun limiet nu gewoon al eens zou verdubbelen, da zou al prachtig zijn, maar ik denk dat er niets zal veranderen want die 2 maken gewoon veel te veel winst op die volumeblokken. Ik hoop gewoon dat de dag van de download genoeg media-aandacht krijgt zodat de BGC en Telenet klanten eens wakker schieten en de moeite eens doen om over te schakelen naar een alternatieve provider.
verdubbelen
mmmmmmmmom het abonnement dan 3 euro duurder te maken?Mr Syphon zei:miss krijgen we 15 gb limiet ofzo
ze moeten die limieten wel zetten anders zijn er kereltjes die elke dag vant jaar constant zitten te downloaden
bekaertpj zei:Na 30 december komt 31 december
OT : er gebeurt niets
Nice oneswitchblade zei:ik hoop dat er een nederlandse provider zijn intrede doet in belgië met internet,
zodat de groten van nu een slag in het gezicht krijgen waar ze lang niet goed van zullen zijn.
boogje zei:wat na 30 december?
Dan kunnen de deelnemers aan de actie een 40 minuten wachten vooraleer ze deze topic kunnen lezen.
rechtervoet zei:the end of the world is near.....
tb-303 zei:Yup 21 december 2012 om precies te zijn!
http://www.levity.com/eschaton/Why2012.html
http://www.daanspeak.com/Maya01.html
http://survive2012.com/
http://www.exitmundi.nl/Maya.htm
ALs ge weet dat de mayas iedere maan en zonne stand tot op VANDAAG al juist hebbben voorspeld....
en wetende dat hun calender stopt op 21 december 2012....

