Archief - Poker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Speel jij poker?


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten.

Garmir

Legacy Member
Jaja ik ben hier met de Grote Poker thread :). iedereen kan wel al lang merken dat de laatste tijd poker weer erg goed in trek is. Dit alles grote deels te wijten aan de Film Casino Royal. James Bond die wat kaartjes legt heeft een aanleg geven aan vele jongeren om zich in te diepen in dit spel.

Mijn vraag is nu; Wie speelt dit spel? Hoelang spelen jullie het al? Spelen jullie het IRL of op het internet, Voor echt geld of dan weer niet...

Je kan hier over blijven door gaan.
Ik speel het zowel online als in het echt, IRL speel ik het nu en dan wel eens voor echt geld, meestal blijft de inzet onder de 2€ want we willen geen vrienden ruïneren :p.

Als ik het online speel dan is het op de volgende site : replaypoker.com. Hier worden 3 verschillende versies poker in gespeelt dus als je er mee begint opgelet dat je je eigen niet in de zak zet :)

Wie nog niet ingeschreven is hier en die het eens wil uit proberen kunnen met 200 extra kredits starten, door dood eenvoudig mijn usersname in het refervak in te voegen (Garmir). Jullie krijgen hier mee dan 200 extra kredits, en je ik steek het niet weg ik krijg ook extra kredits door dit.

Normaal gezien is dit spel 18+ aangezien het een gokspel is maar jah... er zitten daar ook Holandse irritatie van 12jaar en zelf jonger :s



Nu is het aan jullie, have fun

Stancke

Legacy Member
Hoe leer ik het best poker? Allez, kan ik het ergens via PC leren ofzo? Het enigste wat ik kan met kaarten is een kaartenhuisje bouwen...

?therapy?

Legacy Member
Der is al een grote poker-thread hoor :) hier

Je leert het door te spelen imo. Je moet eerst aanvoelen met welke kaarten je verder kan spelen
Speel het voor playmoney omdat ik nog geen 18 ( of 21? ) ben en dat veranderd toch wel de ervaring. Je hebt minder druk want het is maar virtueel geld.

Garmir

Legacy Member
Mja maar het is eerder om te pijlen hoeveelmensen hier wel degelijk poker spelen :)

guRuh

Legacy Member
Alé, heb me geregistreerd met u naam als vermelding.
'T is graag gedaan hoor ;)

Razzia

Legacy Member
1 keer per week, met maten int weekend. Echt geld, maar natuurlijk met heel lage maximux inzet :p

Spineless

Legacy Member
'k doe het niet maar kzou het wel graag leren, van welk kaartspel heeft het zowat weg(of lijkt het helemaal niet op een of ander spel of genre)

Garmir

Legacy Member
Razzia` zei:
1 keer per week, met maten int weekend. Echt geld, maar natuurlijk met heel lage maximux inzet :p


Als wij spelen zoals ik reeds gezegd heb zetten we zo max 2€ in en dan spelen we mee 5 of 6; de persoon die wint heeft dan 10€ in zijn zakken...

Ik ken een gast die iedere week de vridjag voor 50 euro gaat spelen hoor. maar jah :)

Xylo

Legacy Member
Speel het nu een jaar en heb Casino Royale nooit gezien.

IRL speel ik voor 20eur buy in. 0,10/0,20.
oftewel
5eur buy in. 0.05/0.10.

Eerste is leuker, en meer winst mogelijk.
2de is makkelijker om te winnen maar niet echt grote winst.


Op internet meestal op 0.05-0.10 tafels. Maar ik haat online pokeren omdat ik me vaak moet bezighouden met mensen rondom me.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan