Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cyberkef zei:Dat zal 100% zeker in het nieuwe forum geimplementeerd worden (allé het zit er al in, maar moet hier nog geüpdate worden maar er zijn nog een boel dingen die moeten voorbereid worden eer we het hier kunnen opzetten).
Je zal er niet naast kunnen kijken![]()
Cyberkef zei:Dat zal 100% zeker in het nieuwe forum geimplementeerd worden (allé het zit er al in, maar moet hier nog geüpdate worden maar er zijn nog een boel dingen die moeten voorbereid worden eer we het hier kunnen opzetten).
Je zal er niet naast kunnen kijken![]()
Kurobu zei:kunde wa meer losn over wat er zo al veranderd wordt aub ?

Kzie daar iets in staan van 400x100 Signatures ? Zou dat hier ook komen dan ?benny zei:
benny zei:

Killer Queen zei:we zouden gwn meer berichten moeten kunnen opslaan
dan hebde da allemaal ni nodig ^^
ik kan echt niks wegsmijten he ikke![]()

wss niet neeJohnDodger123 zei:Kzie daar iets in staan van 400x100 Signatures ? Zou dat hier ook komen dan ?
Kurobu zei:kunde wa meer losn over wat er zo al veranderd wordt aub ?

benny zei:

preske zei:het versie nummer gaat van 3.5.4 naar 3.6
spannend hé
niet alle zaken zullen hier geimplenteerd/geactiveerd worden zu![]()
maar gij vroeg wat er zoal zou veranderen dus heb ik maar een url gegeven
ik draai het zelf ook.. en is best wel goed
Hellrabbit zei:dan verdien jij hoogstens 35 cent per maand ... get-rich-quick?![]()


Hellrabbit zei:dan verdien jij hoogstens 35 cent per maand ... get-rich-quick?![]()

Quilombo zei:met 0.01 cent per pm? moet je 3500 pm's stockeren om aan 35 cent te komen hoor![]()