Archief - Heb jij genoeg met 35 pm's?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb jij genoeg aan je PM box?


  • Totaal aantal stemmers
    381
  • Opiniepeiling gesloten.

Frado2005

Legacy Member
Hi,

Even om te pollen of jullie genoeg hebbben met de max 35 berichten limiet bij de PM box.

Ik persoonlijk vind 35 berichten wat weinig, en bv 50 zou al wat beter zijn imo.
Vooral het Buy and Sell gedeelte "veroorzaakt" veel PM traffiek door afhandeling/gegevens/verzonden of niet, en die hou je best bij tot de deal volledig in orde is.

Kurobu

Legacy Member
²nd
kzou ook liever 50 zien.
ge kunt wa meer info bijhouden dan.

Stancke

Legacy Member
Intressante poll!

Had ok graag de limiet opgetrokken tot 50.

Zelf verkoop/koop ik niet zoveel maar toch zit hij steeds vol

SilentSpring

Legacy Member
Ik maak weinig/geen gebruik van deze functie
Ik heb genoeg met de 35 berichten limiet

Deze 2 zijn bij mij van toepassing;) aangezien dak da nieveel gebruik stockeer ik dus nieveel pm's ook. + na ne tijdje legek die box es

Gavin

Legacy Member
35 is toch genoeg

als ge er 100en wilt opslaan, download ze dan naar een tekstformaat..

Frado2005

Legacy Member
Staat wel foutje bij 3e poll optie, die het moet weg, maar bon ;)

noreeeee

Legacy Member
35 is genoeg voor mij, als je wat verwijdert is dit genoeg voor mij.

FuLcRuM

Legacy Member
Je bent de optie vergeten "Ik ben crewmember en dus heb ik dat probleem niet" :p

Vergeet ook niet dat je je PM's kan downloaden in .txt; .xml; ...

Dus als je PM box volzit of je wilt hem archiveren kan je dat steeds zo doen :)

Mvg,

Myst!Q

Legacy Member
Is het ook niet zo dat ge de servers meer belast door meer PM's in een inbox te kunnen bijhouden. Misschien dat dit nu niet veel aan de belastbaarheid van de server veranderd maar als je zo nog een aantal dingen begint te verhogen gaat da rap doorwegen ja.

Liever een vlot forum met een mindere PM box dan een traag forum met een grote PM box :)

[EZ]

Legacy Member
Meer dan genoeg, voor persoonelijke dinges heb'k MSN, TNG berichten gebruik'k enkel bij deal's (buy-& sell it), vanaf da'k mijn product ontvangen heb, bedank'k de verkoper en verwijder'k de berichte i.v.m. die deal...

Optie 2 dus :)

En idd liever een snel forum met weinig PM's dan veel PM's en een traag forum (met nóg meer Google Adds en al :angry: )

Bram

Legacy Member
limiet naar 50 lijkt me doenbaar, gezien het feit dat er veel zijn die dit niet gebruiken...

M'n PM box zit toch wel vlug eens vol, maar nu ook weer niet zoo vlug dat ik nood zou hebben aan 200 pm's ofzo...

KIA_Killer

Legacy Member
En mss best die andere topic eens lezen die gisteren al gemaakt werd omtrend PM's ;)

Killer Queen

Legacy Member
https://www.beyondgaming.be/forums :p

maar of dat er nu 35 of 50 zijn, dan verlegt gwn mijn grens waar ik dingen niet wil wegsmijten, allez
dan kom ik aan een 45-tal berichtjes die ik écht ni wil wegsmijten en dan blijf ik er toch (tegen mn zin) een paar deleten, zoals nu
en als ge da nu optrekt tot 100 of 200, da probleem verschuift gewoon, maar gaat blijven :p

killgore

Legacy Member
35 is genoeg vo gewoon trafiek, maar als je effe in pm zaken afhandelt is het idd soms op het randje.

maar: maak lokale kopies van pm's da ge nog nodig hebt, tenzij ge 100% zeker wilt kunnen bewijzen via mods of zo dat die pm hier verstuurd is :p.

Godzilla*Akira

Legacy Member
kmaak daar niet zoveel gebruik van en als er eens wat post in zit, delete ik die wel als die niet meer nodig blijken te zijn.

Mr Syphon

Legacy Member
ik delete men pm's nadat ik ze gelezen heb dus staat constant op 0 :D

Destroyer

Legacy Member
Inbox contains 34 messages.
You have 68 messages stored, of a total 200 allowed. (Empty Folder)

crew zijn heeft dan toch voordelen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan