Frado2005
Legacy Member
Hi,
Even om te pollen of jullie genoeg hebbben met de max 35 berichten limiet bij de PM box.
Ik persoonlijk vind 35 berichten wat weinig, en bv 50 zou al wat beter zijn imo.
Vooral het Buy and Sell gedeelte "veroorzaakt" veel PM traffiek door afhandeling/gegevens/verzonden of niet, en die hou je best bij tot de deal volledig in orde is.
Even om te pollen of jullie genoeg hebbben met de max 35 berichten limiet bij de PM box.
Ik persoonlijk vind 35 berichten wat weinig, en bv 50 zou al wat beter zijn imo.
Vooral het Buy and Sell gedeelte "veroorzaakt" veel PM traffiek door afhandeling/gegevens/verzonden of niet, en die hou je best bij tot de deal volledig in orde is.
aangezien dak da nieveel gebruik stockeer ik dus nieveel pm's ook. + na ne tijdje legek die box es

)
*PM me plx plx plx*