Hiapoe zei:
Straks wordt er hier weer een conspiracy-theorie rond uitgewerkt... En tzal zeker iets met de Amerikaanse regering te maken hebben, die meer planeten wil omdat ze die eigenlijk al ontdekt hebben, maar eerst zeker willen zijn dat ze volgens definitie planeten zullen genoemd worden. En daarna gaan ze niet alleen world-domination doen, maar zeker ook universe-domination
Volgens de conspiracytheorie is alleen de laatste zin juist. Amerika gaat na verloop van tijd een soort star wars beginnen.
Ik heb ooit eens gelezen dat de maan bevolkt is en dat mars ooit bewoond is geweest door een soort mensenras of een ras gelijkwaardig aan hen. De maanlandingen waren volgens sommige mensen dan ook fake.
On topic/ voor mij maaktr het niet zo veel uit, behalve dat we extra namen gaan mogen kennen, die al dan niet gebaseerd zijn op tv-series.
Welke veranderingen dat zal teweeg brengen voor de astrologie weet ik niet, want daar heeft elke planeet zijn specifieke betekenis, inclusief pluto.