JQHNNY
Legacy Member
Hi,
ik heb vorige week maandag een digitale camera besteld via pixmania.be, aangezien ik hem dringend nodig had heb ik €10 bijbetaal voor chronopost, er staat duidelijk vermeld dat de camera met chronopost binnen een termijn van 24h-48h geleverd wordt.
Dinsdag, woensdag, donderdag niks van gehoord en vrijdag krijg ik een bericht in mijn mailbox dat de camera daar net op de trein is gezet vanuit Parijs!
Ik heb geen 10 EUR extra betaald om de camera pas 7 dagen later te ontvangen toch? Zou ik mijn geld kunnen terug eisen??
mvg
ik heb vorige week maandag een digitale camera besteld via pixmania.be, aangezien ik hem dringend nodig had heb ik €10 bijbetaal voor chronopost, er staat duidelijk vermeld dat de camera met chronopost binnen een termijn van 24h-48h geleverd wordt.
Dinsdag, woensdag, donderdag niks van gehoord en vrijdag krijg ik een bericht in mijn mailbox dat de camera daar net op de trein is gezet vanuit Parijs!
Ik heb geen 10 EUR extra betaald om de camera pas 7 dagen later te ontvangen toch? Zou ik mijn geld kunnen terug eisen??
mvg
