Archief - Pistache noten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cram

Legacy Member
icerulez zei:
heh, kheb me gisteren nog pijn gedaan aan zo'n nootje. Kwou zo eentje opendoen, schelp breekt in 2, en een stuk ervan komt onder mijn duimnagel terecht. Man, kvoel et nog, pijn dat dat deed.

Cool!:rofl:

tb-303

Legacy Member
J3rry zei:
ja kweet, maar bedoel gewoon da de media da natuurlijk opblaast
wie weet komen ze morgen ermee in het nieuws dat patatten kankerverwekkend zijn omdat de boeren mest gebruikt hebben van beesten die hormonen toegediend kregen :p

patatten zijn ook wel degelijk GIFTIG!!!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardappel

"De aardappel behoort tot de nachtschadefamilie, evenals de tomaat, de paprika en de tabak: de groene delen van de aardappel zijn dus giftig. Net als andere leden van de nachtschadefamilie bevat de plant alkaloïden." :D :D

no_way2go

Legacy Member
J3rry zei:
ja kweet, maar bedoel gewoon da de media da natuurlijk opblaast
wie weet komen ze morgen ermee in het nieuws dat patatten kankerverwekkend zijn omdat de boeren mest gebruikt hebben van beesten die hormonen toegediend kregen :p

Vergeet niet dat 78% van alle sterftegevallen in België veroorzaakt worden door kanker (bron: cijfers uit het boek 'Vreemde stoffen in onze voeding')...

Het is echt zot hoeveel schadelijke (kleur)stoffen er verboden zijn de laatste twee jaar en hopelijk nog verboden gaan worden :crazy:
(Europees Voedingsagentschap is nu hele lijst van E-nummers=supplementen in de voeding aan het herzien, doe eindwerk erover, niet interessantste onderwerp ooit nee maar moest toch iets kiezen).

¨$^µù^§èçà#&&²

Legacy Member
78%? 4 op 5 sterft aan kanker zeker. Denk toch eens na.

JanVH

Legacy Member
no_way2go zei:
Vergeet niet dat 78% van alle sterftegevallen in België veroorzaakt worden door kanker (bron: cijfers uit het boek 'Vreemde stoffen in onze voeding')...

In 1996 stierven in ons land 104.370 mensen. Dat waren er iets minder dan in 1995, toen 104.897 personen overleden. Met 38 op 100 overlijdens blijven ziekten van de bloedsomlooporganen de belangrijkste doodsoorzaak. 41 op 100 vrouwen en 34 op 100 mannen overlijden aan deze aandoeningen (voornamelijk hartinfarcten en beroerten). De op één na belangrijkste doodsoorzaak is kanker (de groep van de neoplasmata). 27 op 100 overlijdens zijn aan deze ziekte te wijten (23 op 100 vrouwen en 31 op 100 mannen). Het aantal sterfgevallen ten gevolge van kanker en hartinfarcten is licht verminderd, terwijl dat ten gevolge van beroerten iets toegenomen is. Dit alles blijkt uit cijfers van het Nationaal Instituut voor de Statistiek voor 1996.
--------

Ok, wel cijfers van een tijdje oud, maar op 10 jaar tijd zijn die cijfers zeker niet verdubbeld. Goed boekje waarschijnlijk :-)

hatetn

Legacy Member
doodsoorzaak nummer 1 is wss water. als ge efkes nadenkt, iedereen drinkt ooit in zijn leven water en iedereen gaat dood. van die 100% da dood gaat hebben er 100% water gedronken.
dat is allesbehalve toeval

xDama

Legacy Member
Ik ben ook enorm verslaafd aan pistache noten. En ik denk dat iedereen dat wel weet uit mijn directe omgeving.
Elke keer als ik in de winkel sta koop ik mij wel een zak, soms kleintjes, maar het is al meermaals voorgevallen dat ik een zak van 500 gram op een uurtje oppeuzel.

Nuja, mijn vader wil ze niet meer meebrengen van de winkel, omdat ik erin overdrijf... Mss maar goed ook als ik sommige dingen hier lees.

Stimpy

Legacy Member
hatetn zei:
doodsoorzaak nummer 1 is wss water. als ge efkes nadenkt, iedereen drinkt ooit in zijn leven water en iedereen gaat dood. van die 100% da dood gaat hebben er 100% water gedronken.
dat is allesbehalve toeval

ma degenen die nooit water dronken, waren ook allemaal voor 100% dood !!1einze!

Zelete

Legacy Member
Kan der ook nooit afblijven van die dingen.

Soms op een dag ne hele zak binnen, zelfs mijn duimen doen dan zeer van al die schelpjes te openen :p

Oldskooler

Legacy Member
hatetn zei:
doodsoorzaak nummer 1 is wss water. als ge efkes nadenkt, iedereen drinkt ooit in zijn leven water en iedereen gaat dood. van die 100% da dood gaat hebben er 100% water gedronken.
dat is allesbehalve toeval

Nee eigenlijk is doodsoorzaak nummer 1 ademen :p.

Doordat de mens ademt, veroudert zijn lichaam.

hatetn

Legacy Member
Oldskooler zei:
Nee eigenlijk is doodsoorzaak nummer 1 ademen :p.

Doordat de mens ademt, veroudert zijn lichaam.



da komt door de zuurstof en da zit ook in water. aangezien er in alles water zit, zit er ook in alles zuurstof dus verouderen we van alles -> alles is giftig en we gaan er uiteindelijk aan dood. enige oplossing niet eten en ademen en dan gade onsterfelijk worden

Bart Religion

Legacy Member
hatetn zei:
doodsoorzaak nummer 1 is wss water. als ge efkes nadenkt, iedereen drinkt ooit in zijn leven water en iedereen gaat dood. van die 100% da dood gaat hebben er 100% water gedronken.
dat is allesbehalve toeval

Tis de combi met zuurstof die het hem doet

edit: lol tis ondertussen al gepost

Bart Religion

Legacy Member
Zelete zei:
Kan der ook nooit afblijven van die dingen.

Soms op een dag ne hele zak binnen, zelfs mijn duimen doen dan zeer van al die schelpjes te openen :p

openbijten ftw
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan