cram
Legacy Member
icerulez zei:heh, kheb me gisteren nog pijn gedaan aan zo'n nootje. Kwou zo eentje opendoen, schelp breekt in 2, en een stuk ervan komt onder mijn duimnagel terecht. Man, kvoel et nog, pijn dat dat deed.
Cool!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
icerulez zei:heh, kheb me gisteren nog pijn gedaan aan zo'n nootje. Kwou zo eentje opendoen, schelp breekt in 2, en een stuk ervan komt onder mijn duimnagel terecht. Man, kvoel et nog, pijn dat dat deed.

J3rry zei:ja kweet, maar bedoel gewoon da de media da natuurlijk opblaast
wie weet komen ze morgen ermee in het nieuws dat patatten kankerverwekkend zijn omdat de boeren mest gebruikt hebben van beesten die hormonen toegediend kregen![]()

J3rry zei:ja kweet, maar bedoel gewoon da de media da natuurlijk opblaast
wie weet komen ze morgen ermee in het nieuws dat patatten kankerverwekkend zijn omdat de boeren mest gebruikt hebben van beesten die hormonen toegediend kregen![]()
no_way2go zei:Vergeet niet dat 78% van alle sterftegevallen in België veroorzaakt worden door kanker (bron: cijfers uit het boek 'Vreemde stoffen in onze voeding')...

hatetn zei:doodsoorzaak nummer 1 is wss water. als ge efkes nadenkt, iedereen drinkt ooit in zijn leven water en iedereen gaat dood. van die 100% da dood gaat hebben er 100% water gedronken.
dat is allesbehalve toeval
hatetn zei:doodsoorzaak nummer 1 is wss water. als ge efkes nadenkt, iedereen drinkt ooit in zijn leven water en iedereen gaat dood. van die 100% da dood gaat hebben er 100% water gedronken.
dat is allesbehalve toeval
.Oldskooler zei:Nee eigenlijk is doodsoorzaak nummer 1 ademen.
Doordat de mens ademt, veroudert zijn lichaam.
hatetn zei:doodsoorzaak nummer 1 is wss water. als ge efkes nadenkt, iedereen drinkt ooit in zijn leven water en iedereen gaat dood. van die 100% da dood gaat hebben er 100% water gedronken.
dat is allesbehalve toeval
Zelete zei:Kan der ook nooit afblijven van die dingen.
Soms op een dag ne hele zak binnen, zelfs mijn duimen doen dan zeer van al die schelpjes te openen![]()
bartreligion zei:openbijten ftw

Ace Ventura :')128MB zei:Gelijk die zonnebloempitten
Op school ziede da elke zomer, kindjes wat ne ganse kilo op een speeltijd opfretten.