Archief - Pissebedden :s:s

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NielsParedis

Legacy Member
Ja en dan?Die beesten zitten overal achter in op de zolder eh,daar komt dat gas niet.Die zitten volgens mij overal in de isolatie enzo.Daar kan ik moeilijk gaan spuite

Garmir

Legacy Member
Deo + aansteker, het gouden middeltje ^^



Ik ben niet verantwoordelijk voor brand-ongevallen.

Mr zappa

Legacy Member
...zou toch eens gaan zien of je buur niet al een paar dagen dood ligt...:D

Questro

Legacy Member
... hij bedoeld denk ik dat die beestjes op rotte dingen afkomen :/

T0M

Legacy Member
Ik geloof niet veel van "muf" "verlucht uw kamer eens" "vocht" etc

Ik versta uw probleem, wij hebben daar hier in huis ook last van gehad (niet echt extreem), dat ligt (lag) bij ons puur aan de isolatie: wat we hier hebben gedaan is de "spleten" (latjes die tegen de muur bevestigt zijn) er even afgehaalt, deftig silicone gespoten en ik moet zeggen: het probleem is zo goed als van de kaart!

Enige middel dat ge dus gaat nodig hebben is silicone, spuit alle afscheidingen af ('k heb witte silicone & doorzichtige voor andere plaatskes gebruikt)

Moest ge nog vragen hebben, shoot!

NielsParedis

Legacy Member
T0M zei:
Ik geloof niet veel van "muf" "verlucht uw kamer eens" "vocht" etc

Ik versta uw probleem, wij hebben daar hier in huis ook last van gehad (niet echt extreem), dat ligt (lag) bij ons puur aan de isolatie: wat we hier hebben gedaan is de "spleten" (latjes die tegen de muur bevestigt zijn) er even afgehaalt, deftig silicone gespoten en ik moet zeggen: het probleem is zo goed als van de kaart!

Enige middel dat ge dus gaat nodig hebben is silicone, spuit alle afscheidingen af ('k heb witte silicone & doorzichtige voor andere plaatskes gebruikt)

Moest ge nog vragen hebben, shoot!

Gaat moeilijk gaan denk ik.Mijn kamer is volledig bekleed met hout.Dus ook het dak enzo. Links en rechts heb ik lampen hangen ingebouwd. Deze moeten hun warmte kunnen afgeven dus zijn deze verbonden met de zolderruimte.

Dit kan ik helaas nie dichten met cilicone dus....geen goede oplossing

Bad Religion

Legacy Member
heeheoeoeahehaaooeeoahahaoeoeo funny shit ze !

:unsure:

imo nen keer goe spuiten met wat anti-pissebedden gif ofzoiets :p en dan een nachtje ergens anders slapen ( desnoods sleept ge uw matras naar de badkamer ofzo )

Anneke²

Legacy Member
Ik zou ook iets spuiten tegen ongedierte.
Het kan zijn dat er een vogel onder het is ingesukkeld en daar ligt te rotten (hebben wij ook eens gehad maar hier waren het dus echt van die vieze wormen).
Misschien ook vochtplekken onder het hout :/

NielsParedis

Legacy Member
Anneke² zei:
Ik zou ook iets spuiten tegen ongedierte.
Het kan zijn dat er een vogel onder het is ingesukkeld en daar ligt te rotten (hebben wij ook eens gehad maar hier waren het dus echt van die vieze wormen).
Misschien ook vochtplekken onder het hout :/


Hmmm hoop ik toch niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan