P2T of DVS staat voor PushToTalk of DirectVoiceSend(?)wat betekent dat je een nummer toevoegd in dat systeem , en als je dan op die knop drukt je het walkie-talkie effect krijgt, en je dus meteen met elkaar kan spreken
(als ik me niet vergis )
maar naar wat ik begreep ondersteund ons netwerk dat hier nog niet...