Sir.Killalot
Legacy Member
Oke, dit is een rare vraag ik weet het. Ik weet ook niet of dit het geschikte forum is.
Nu, ik sta op een streng dieet ivm met voedselintolerantie.
Ik mag o.m. geen aardappelen, eieren, elke vorm van zuivel enz meer eten.
Ik at vroeger graag is iets tussendoor zoals is een leo, cent-wafers, chips, ... maar dit mag dus niet meer... Dus ben ik op zoek gegaan naar lekkere "knabbeltjes" (buiten fruit), ik heb die gevonden in de vorm van gezouten pistache nootjes en ben er beetje verzot op geworden
Ik eet er nu wel heel veel en mijn vraag is of dat eigenlijk wel gezond is? Aangezien het toch gezouten is...
Nja, misschien rare vraag maarjah
Nu, ik sta op een streng dieet ivm met voedselintolerantie.
Ik mag o.m. geen aardappelen, eieren, elke vorm van zuivel enz meer eten.
Ik at vroeger graag is iets tussendoor zoals is een leo, cent-wafers, chips, ... maar dit mag dus niet meer... Dus ben ik op zoek gegaan naar lekkere "knabbeltjes" (buiten fruit), ik heb die gevonden in de vorm van gezouten pistache nootjes en ben er beetje verzot op geworden
Ik eet er nu wel heel veel en mijn vraag is of dat eigenlijk wel gezond is? Aangezien het toch gezouten is...Nja, misschien rare vraag maarjah



(heb da zelf ook al gehad, had zon 2 grote zakken opgegeten, bad idea...