Archief - Originele reclame voor fuif

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stijn89

Legacy Member
Wij zijn dus nog opzoek naar originele dinge om reclame te maken voor een fuif. We hebbe een fuif gezien die de dag voor de fuif met een paar jeeps en aanhangwages omgebouwd tot kooi met oerwoud met verklede apen in, de hele dag in het stad rondrede voorbij de schole. Best intressant, lokt veel volk, maar dat is na-apen dan.

Heeft iemand originele ideeen die uitvoerbaar zijn?

grtz

srry als het erges anders beter staat

noreeeee

Legacy Member
Gewoon een bekende naam op uw affiche zetten, lokt nog het meeste volk.

Gavin

Legacy Member
4-takt de tering, ik gebruik mengsmering!!!!

dikke beat eronder en al uw schooljumpers zijn present!

Gentille

Legacy Member
zet die post op zwam, het zal overspoeld worden met bruikbare ideeën :unsure:

deathsythe

Legacy Member
moetek et voor u posten ? :p, mss gewoon een soort fiets zoals aan de zee, en daar zo mega boxen op installere, of me uw klas gewoon rondwandele me een winkelkar van den delaize, zowa versiert, me uw affichkes op en alweer een paar ferme boxen ^^

Stijn89

Legacy Member
als ge wil moogt gij da voor mij poste. die fiets is wel nice, maar diene elentrik voor de boxe, hoe ga je da doen ?

deathsythe

Legacy Member
me een accu van een auto mss ? mjah moet ge wel al wa kennis hebben om da om te bouwen, mss eens opzoeken opt internet? of gewoon, draagbare mp 3 boxen met versterkers op aansluiten, gaat natuurlijk niet zo luid, maar tis iets gemakkelijker, en kzou wel wille posten, maar ik denk dat je veel beter af bent om gewoon snel ff de rulez te lezen en je daar lid te maken :), tenzij je daar banned bent ofzo dan willek wel posten hoor :)

vyeate

Legacy Member
U zelf bodypainten in dezelfde vorm,kleuren en tekst als uw flyer,daarna gaan rondlopen int centrum

Wover

Legacy Member
Vooral NIET op je affiches zetten "mega lightshow" of "mega cocktailbar", naar zo'n fuiven ga ik principieel niet omdat ze de marginaalste "lightshow" hebben en de kleinste "cocktailbar" met enkel passoa met fruitsap van den aldi.

[TFT]Poky

Legacy Member
alst een boenk fuif is, al boenkend rondrijden met eventueel getunede auto met dikke geluidsinstallatie in :). Werkt toch meestal.

Anders zien dat ge iets speciaals hebt op u fuif, kan gaan van cocktails tot speciale guest dj tot gratis vat, happy hour, stripper...

Beste wat ja imo kan doen is gewoon iedereen aanspreken die je kent en niet kent. Mond aan mond reclame is nog altijd het belangerijkste.
Mail opstellen en deze naar al u contactpersonen sturen gaat ook zeer snel plus ge contacteert zo veel mensen. Vraag dan ook dat ze de mail forwarden.

Wat wij hebben gedaan is, als ge 10 vvk kunt verpatsen moogt ge gratis binnen dit heeft ook enorm goed gewerkt :)

zipke

Legacy Member
[TFT]Poky;8218202 zei:
Wat wij hebben gedaan is, als ge 10 vvk kunt verpatsen moogt ge gratis binnen dit heeft ook enorm goed gewerkt :)
Idd, da was nogal een idee e zeg ;)

Voor de rest zorgen voor een poster me flashy kleuren en een aantrekkelijke layout.

En euh, originele reclame? Welk is het thema van uw fuif? Ik kan hier zeggen dat je als eskimo's door de stad moet lopen, maar als uw thema Egypte is gaat dat niet echt aanslaan vrees ik :D

Z.

GroovyBeatsss

Legacy Member
Ga allemaal naakt met enkel zo kartonnen platen aan de voor en achterkant, begin hierna lekker te jumpen!

Succes verzekerd :niceone:

2 many soldiers

Legacy Member
Sla bomalarm en vraag op de nationale tv voor 5 minuutjes. Zowiezo da veel mensen da hebben gezien. Plus op de vtm praten ze nog 5 dagen over u en u fuif.

'Troman'

Legacy Member
Deel bandjes uit voor de sociaal minder aangelegden.

single,en op zoek : roze :lol:
single, en niet op zoek : bruin
bezet : zwart
etc etc

matthias

Legacy Member
das gewoon marginaal troman
pijsd ge nu echt da iemand daar naar kijkt ?

djbramz

Legacy Member
Troman zei:
Deel bandjes uit voor de sociaal minder aangelegden.

single,en op zoek : roze :lol:
single, en niet op zoek : bruin
bezet : zwart
etc etc

Is het de bedoeling dat er wa tof volk komt of ne hoop zieligaards die wanhopig een lief zoeken?

_DKsissor_

Legacy Member
eert alle bruin buitenkrijgen , dan de zwarten en tis het ideaal ;)
(niet te ver zoeken eh :p kzwans maar wa:p)

tino142

Legacy Member
bestaat da ni al lang, die bandjes? ma dan ook nog me kleuren voor "ik wil sex" enz ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan